یادواره 15 شهید محله مسجد جامع عنبرآباد برگزار شد
کد خبر: 3644982
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۷

یادواره 15 شهید محله مسجد جامع عنبرآباد برگزار شد

گروه سیاست و اقتصاد: نخستین یادواره 15 شهید محله مسجد جامع شهرستان عنبرآباد دیروز جمعه، 31 شهریور با حضور امام جمعه جیرفت و جمعی از خانواده شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور، امام جمعه سابق جیرفت در نخستین یادواره 15 شهید محله مسجد جامع شهرستان عنبرآباد گفت: شهدا جایگاه عظیمی در عالم برزخ دارند و درک این برای ما سخت است.
وی افزود: امروز دشمن با برنامه‌ها و توطئه‌های ضدفرهنگی تلاش می‌کند تا یاد شهدا و ارزش‌ها کمتر در جامعه زنده شود.
حجت‌الاسلام کرمی‌پور بیان کرد: احیای ارزش‌ها باید در اولویت کارهای ما باشد تا تحول در ما ایجاد شود، اگر گناهی در جامعه صورت می‌پذیرد، به دلیل فاصله گرفتن از شهدا است.
وی گفت: امروز بیشترین هجمه‌ها بر علیه ولایت و رهبری است، چرا که دشمن از جایگاه ولایت وحشت دارد، اگر امروز انقلاب که دنیا در مقابل او ایستاده و دشمنی می‌کند، پابرجاست به یمن وجود شهدای عزیز است.
وی تأکید کرد: دشمن به این نتیجه رسید که اگر بخواهد این انقلاب را زمین‌گیر کند از درون پیاده نظام جذب کند و در سال 88 به خواسته نامشروعش نرسید، شهدا همه ما را زیر نظر دارند و اگر وقت برایشان بگذاریم می‌بینند و عنایت می‌کنند.
یادآور می‌شود، در این مراسم همچنین از کتاب «ترکش‌های سرد» برگرفته از خاطرات شهید ناصر فرقانی به نویسندگی زهرا محمدی‌نسب رونمایی شد.
captcha