برگزاری تجمع «لبیک یا حسین» در کردستان
کد خبر: 3645225
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

برگزاری تجمع «لبیک یا حسین» در کردستان

گروه معارف: معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری تجمع ‌«لبیک یا حسین» امروز، یکم مهرماه در آستان امامزادگان شهرستان‌های استان خبر داد.

حجت‌الاسلام میثم عباسپور، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: در ایام ماه محرم اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان در راستای اجرای امینانه نیات واقفان مرتبط با عزاداری برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ایام ماه محرم ویژه برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار می شود، افزود: تجمع بزرگ «لبیک یا حسین» امروز، یکم مهرماه در آستان امامزادگان شاخص شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: این تجمع بزرگ در امامزادگان شاخص شهرستان‌های سنندج، بیجار و قروه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی روز گذشته در جوار بقاع متبرکه استان برگزار شد، اعلام کرد: همایش شیرخوارگان در شهرستان‌های بیجار و قروه با حضور گرم مادران و شیرخواران این شهرستان‌ها برگزار شد.

حجت الاسلام عباسپور بیان کرد: همایش «رهروان زینبی» و تجمع بزرگ «احلی من العسل» نیز دو برنامه پرمخاطب اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان در این ایام بوده که مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی از اعزام بیش از 50 نفر از روحانیون اعزامی از قم و بومی به مناطق مختلف شهرستان‌های قروه، بیجار، کامیاران و سنندج خبر داد و یادآور شد: این روحانیون با بیان سخنرانی و موعظه قیام عاشورا برای مخاطبان تبیین می‌کنند.

captcha