راه‌اندازی سامانه‌ای برای ثبت اعتراضات مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3645281
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
عزیززاده خبر داد:

راه‌اندازی سامانه‌ای برای ثبت اعتراضات مسابقات سراسری قرآن

گروه مسابقات: مسئول دبیرخانه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی شورای توسعه فرهنگ قرآنی از اختصاص سامانه‌ای برای ثبت اعتراضات مسابقات سراسری قرآن و یک شماره تلفن پنج رقمی برای این کار خبر داد.

محمدمهدی عزیززاده، مسئول دبیرخانه کمیسیون فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی شورای توسعه فرهنگ قرآنی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به اعتراضات شرکت‌کنندگان در مسابقات سراسری قرآن به نحوه برگزاری آن، گفت: پایگاه اطلاع‌رسانی کمیسیون فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی صفحه‌ای طراحی کرده است تا معترضان به مسابقات سراسری قرآن کریم اعتراضات خود را در این صفحه ثبت کنند.
وی افزود: همچنین شماره تلفن پنج رقمی 61905 نیز برای ثبت اعتراضات به مسابقات سراسری قرآن تعریف شده است که مخاطبان با شماره‌گیری این شماره و وارد کردن شماره داخلی 129 به صورت مستقیم به فکس دبیرخانه کمیسیون تبلیغی و ترویجی متصل شده و از این طریق نیز می‌توانند اعتراضات خود را ثبت کنند.
مسئول دبیرخانه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی شورای توسعه فرهنگ قرآنی در ادامه از برگزاری نشست بررسی اعتراضات به مسابقات سراسری قرآن در کمیته‌ای که مخصوص مسابقات در نظر گرفته شده است، خبر داد و تصریح کرد: اعتراضات وارده به مسابقات در نشست مذکور مورد بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین از متسابقان، داوران و صاحب نظران به صورت جداگانه دعوت خواهد شد تا در جلسات این کمیته نظرات خود را مطرح کنند. 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۹
0
0
این کار مگر در ستاد عالی مسابقات قرآنی کشور نباید انجام شود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۱
0
0
اميدوارم شعاري نباشه و رسيدگي واقعي بكنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۰۶:۳۴
0
0
tarikhe in neshast kei hast?
captcha