اراجیف رئیس جمهور آمریکا نشان‌دهنده درماندگی آنهاست
کد خبر: 3645485
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
حجت الاسلام والمسلمین سرافراز:

اراجیف رئیس جمهور آمریکا نشان‌دهنده درماندگی آنهاست

گروه سیاسی: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: امروز در مسیر اقتدای به سیدالشهداء علیه السلام، انقلاب ما تا آنجا پیش رفته که دشمن را عصبانی، مصیبت زده و مستأصل کرده است. تا آنجا که یاوه ها و اراجیف رئیس جمهور آمریکا نشان دهنده همان درماندگی و استیصال است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری به نقل از خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز در همایش تجلیل از مقام سرباز که به مناسبت هفته دفاع مقدس در حسینه آیت الله بهاءالدینی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، گفت: هویت شیعه و فرهنگ عزت و اقتدار مؤمنان، همه از عاشورا الهام می گیرد.

وی، ادامه داد: تقارن هفته دفاع مقدس با محرم سیدالشهداء علیه السلام، بسیار معنادار است؛ زیرا انقلاب اسلامی ما و ایثار، فداکاری ملت ما، در دوران دفاع مقدس، ریشه در مکتب امام حسین علیه السلام دارد. آنچه که در دوران دفاع مقدس دیدیم و شنیدیم، هم ریشه در مکتب امام حسین علیه السلام دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس و گرامیداشت آن فقط به این نیست که یک سری خاطرات و وقایع آن روزها را نقل کنیم، که اینها همه لازم است؛ اما کافی نیست و آنچه مهم است این است که بدانیم جنگ هنوز تمام نشده و باقی است و به فرموده مقام معظم رهبری، دفاع همچنان ادامه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: همه مستکبران عالم جمع شده و متعهد شدند و تمام توان اقتصادی، نظامی، سیاسی، رسانه ای خود را در ظرفی به نام ارتش صدام متمرکز کردند و به دنبال تغییر سرنوشت ملت ایران بودند؛ اما ملت ایران ایستاد و طی هشت سال مقاومت تاریخی آزمون بزرگی را به نمایش گذاشت.

وی، افزود: دفاع مقدس فقط یک واقعه تاریخی نبود؛ بلکه نمایش اراده ، ظرفیت و استعداد یک ملت بود و نشان داد ملت ایران تهدیدپذیر، تسلیم پذیر و ذلت پذیر نیست و از هیمنه ی ظاهری دشمنان هم هیچ هراسی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، ادامه داد: دفاع مقدس یک شخصیت جدید برای ملت ایران ساخت. به طوری که دنیا هنوز هم از پنجره ی دفاع مقدس به ملت ایران می نگرد و برای جهانیان یک معیار قضاوت ساخت.

این مقام مسئول، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ویژگی های زیادی دارد، که این جوانان نسل سوم، دوران دفاع مقدس را درک نکردند مثل شهید حججی ها که اصلاً دوران دفاع مقدس را ندیدند؛ اما حماسه ای می آفرینند که حماسه دفاع مقدس و حماسه عظیم عاشورا را یادآوری کرده و جلوی چشم ما می آورند.

وی، گفت: بدون جهاد و مقاومت، کسی نمی تواند ادعا کند حسینی و زینبی است. بدون مقاومت و جهاد نمی توان حسینی و زینبی شد؛ لذا هیچگاه نباید از کربلا جدا شویم. امروز باید با صبر، جهاد، شهادت طلبی، مقاومت و مبارزه در برابر دشمن بایستیم.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، افزود: امروز در مسیر اقتدای به سیدالشهداء علیه السلام، انقلاب ما تا آنجا پیش رفته که دشمن را عصبانی، مصیبت زده و مستأصل کرده است. تا آنجا که یاوه ها و اراجیف رئیس جمهور آمریکا نشان دهنده همان درماندگی و استیصال است.

وی با اشاره به تنگ شدن عرصه بر تکفیری ها در عراق و سوریه، نطق سراسر انفعالی رئیس جمهور آمریکا را حاکی از شکست ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل و قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: از روزی که انقلاب اسلامی ظهور پیدا کرده، آمریکا نتوانسته به هیچ یک از منافع خود برسد و همه جا شکست خورده است.

این مقام مسئول، پیشرفت های چشمگیر ایران اسلامی در عرصه های مختلف ازجمله؛ علمی، فناوری های نوین هسته ای، موشکی، پهبادها، ایجاد پالایشگاه ها،  نیروگاه ها و ... را یادآور شد و افزود: امروز مدیریت بلامنازع ایران د رمنطقه یک واقعیت انکار ناپذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، تصریح کرد: همه می دانند که صحبت های ترامپ افترا و تهمت به ملت بزرگ ایران بود و آمریکا باید شرمنده و شرمسار باشد که بمب های اتمی اش هیروشیما و ناکازاکی را با خاک یکسان کرد. آمریکا باید شرمسار باشد که پرورش دهنده جنایتکارترین نظام عالم یعنی رژیم صهیونیستی است.

وی، با بیان اینکه آمریکا تصویب کننده تمام جنگ ها در دهه های اخیر است، تأکید کرد: آمریکا باید شرمنده باشد که حامی رژیمی است که به یمن حمله کرده و هزاران انسان بیگناه را به خاک و خون کشیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: اگر دشمن نگران قدرت ایران اسلامی نبود، چرا برای مهار این قدرت این همه تلاش می کند؟ ترامپ نمی خواهد برای ملت ایران دلسوزی کند. ملت ایران نیازی به دلسوزی ترامپ ندارد. بهتر است ترامپ به فکر 50میلیون انسان زیرخط فقر، 38هزار نفر خودکشی و بی خانمان های آمریکا (به اعتراف خودشان) باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، افزود: ملت ایران بحمدالله راه خود را انتخاب کرده و با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای، امید تمام مستضعفان و آزادی خواهان عالم است. آمریکا بداند اگر برجام را زیرپا بگذارد، هیچ خللی در اراده ی پولادین ملت ایران بوجود نخواهد آمد و به فرمایش مولا و مقتدایمان "اگر شما برجام را پاره کنید، ما آن را آتش می زنیم."

وی، افزود: ما امروز سروقامت تر از همیشه ایستاده ایم و توطئه دشمنان و مستکبران را به خودشان برمی گردانیم. عزت روزافزون ما در گرو اقتدا به امام حسین علیه السلام و ادامه راه مقاومت و جهاد است.

در این مراسم از سربازان برگزیده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اهدای لوح تجلیل شد.

گفتنی است: پایان بخش این مراسم ذکر توسل به حضرت علی اکبر علیه السلام و روضه سینه زنی در سوگ مصیبت های کربلای حسینی بود.
captcha