شدت گرفتن گمانه‌زنی در مورد معاون قرآنی ارشاد
کد خبر: 3646005
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

شدت گرفتن گمانه‌زنی در مورد معاون قرآنی ارشاد

گروه فعالیت‌های قرآنی: اسامی متعددی برای احراز پست معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد طی روزهای گذشته مطرح شده است، این اسامی در حد گمانه‌زنی بوده و حتی برخی از این افراد به شدت صحت این اخبار را تکذیب کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بعد از رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سیدعباس صالحی برای در دست گرفتن سکان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بازار گمانه‌زنی‌ها برای معاونان این وزارت‌خانه آغاز شد.

این گمانه‌زنی‌ها که در روزهای اخیر داغ‌تر از همیشه شده است، بیشتر حول محور تأکید رئیس‌جمهور مبنی بر استفاده از جوانان و بانوان در امور اجرایی می‌چرخد به گونه‌ای که در بین افرادی که برای تصدی پست معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فهرست گمانه‌زنی‌ها قرار گرفته‌اند هم نام افراد جوان به چشم می‌خورد و نیز نام بانوانی که دارای سابقه طولانی در امر فعالیت‌های قرآنی هستند.

بر همین اساس طی روزهای گذشته اسامی افرادی همچون، حجج اسلام محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، خسروی، مدیرکل فعلی دفتر آموزش معاونت قرآن و عترت، لاله افتخاری، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و رئیس سابق فراکسیون قرآن و عترت مجلس، محمدرضا داوودآبادی فراهانی، معاون فعلی فرهنگی – دانشجویی وزیر بهداشت، سیدسعید سرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و محمدمهدی عزیززاده، مسئول دبیرخانه کمیسیون فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی شورای توسعه فرهنگ قرآنی مطرح شده است.

حجت‌الاسلام حشمتی، معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار ایکنا با اشاره به اینکه جلسات متناوب برای پیگیری برخی مسائل طی روزهای اخیر با وزیر ارشاد داشته است در مورد صحبت‌های مطرح شده برای ابقاء یا تغییر در معاونت قرآن وزارت ارشاد، گفت: من برای هر دو این موارد آماده هستم، اگر ابقاء کنند با تمام توان فعالیت خواهم کرد و اگر تصمیم بر تغییر باشد هم به همین صورت خواهد بود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که وزیر، صحبتی در مورد ماندن یا رفتن با وی داشته است یا خیر؟ بیان کرد: تاکنون هیچ صحبتی در مورد ابقا یا رفتن نشده است. ابقاء شدن در این سمت را نه تأیید می‌کنم و نه تکذیب می‌کنم.

همچنین به سراغ گزینه جوان رفتیم که بیان شدن نام وی بحث‌های داغ‌تری را به همراه داشت، محمدمهدی عزیززاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در مورد حضورش در بین گزینه‌های احتمالی معاونت، گفت: در خصوص این موضوع، صراحتاً می‌گویم که شخص وزیر با بنده هیچ صحبتی نداشته است.

وی افزود: انتخاب معاونان و تغییرات در سطح معاونت‌ها، اختیارات شخص وزیر است و هر وزیری می‌تواند به هر دلیل و سلیقه‌ای تغییراتی را در وزارتخانه اعمال کند.

براساس گزارش ایکنا امروز دوشنبه، سوم مهرماه اولین نشست خبری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد خبرهای رسمی‌تری در مورد سرنوشت معاونت قرآن و عترت این وزارتخانه منتشر شود.

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۴
0
6
باید دید دولت چقدر به وعده جوان گرایی عمل میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۹
6
0
آقاي حشمتي أبقا ميشه بنظر من
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۴
0
6
با تشکر از زحمات آقای حشمتی/اما خب ایشون 4 سال بودند. بسه دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۸:۴۶
0
2
کاش هر کی میشه برنامه رو همون روز اول شفاف به همه بگه و روز آخر هم گزارش بده
captcha