اجراي طرح «دانشجو معلم قرآن» در دانشگاه پيام‌ نور همدان
کد خبر: 3646088
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

اجراي طرح «دانشجو معلم قرآن» در دانشگاه پيام‌ نور همدان

رئيس دانشگاه پيام نور استان همدان از برگزاري طرح «دانشجو معلم قرآن» در دانشگاه پيام‌نور همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) فارس نوشت: صفی‌الله صفایی با اشاره به اجرای طرح «دانشجومعلم قرآن» اظهار کرد: این طرح ویژه دانشجویان علاقه‌مند به آشنایی با مفاهیم اولیه قرآن، روخوانی و روان‌خوانی است.

وی با بیان اینکه دانشجویان با حضور در دوره‌های آموزشی این طرح می‌توانند مدرس قرآن شوند، تصریح کرد:به شرکت کنندگان در هر دوره گواهینامه آموزشی اعطا می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان همدان با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این طرح تا تاریخ 10 مهرماه به واحد فرهنگی مرکز خود مراجعه کنند.

وی حمایت مالی از دانشجویان، اعطای گواهینامه معتبر اردوهای مفرح قرآنی را از جمله مزایای این شرکت در این طرح برشمرد و افزود: زمان برگزاری آزمون ورودی 10 مهرماه و زمان آغاز دوره 15 مهرماه خواهد بود.

صفایی هدف از برگزاری این طرح را دانش‌افزایی، مهارت‌افزایی و اشتغالزایی عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری این طرح اعطای مدرک به دانشجویان منتخب دوره و ایجاد فرصت‌های شغلی برای این افراد است.

رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان همدان تسلط دانشجو بر قرائت قرآن و تربیت و پرورش معلم قرآن، ارتقای سطح تجویدی، دانشجویان در قرائت قرآن و شناسایی استعدادهای قرآنی را از دیگر اهداف برگزاری این طرح عنوان کرد.
captcha