برپایی دوره قرائت تخصصی سطح 6 با حضور «سیدمحسن موسوی‌بلده»
کد خبر: 3646129
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
در لرستان انجام می‌گیرد؛

برپایی دوره قرائت تخصصی سطح 6 با حضور «سیدمحسن موسوی‌بلده»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره قرائت تخصصی سطح 6 با حضور «سیدمحسن موسوی‌بلده»، 13 مهرماه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: طی سال‌های گذشته دوره‌های قرائت تخصصی در حوزه آقایان با تدریس سیدمحسن موسوی بلده، محمدرضا ستوده‌نیا، احمد ابوالقاسمی، جهانبخش فرجی و حاج اسماعیلی و در حوزه بانوان با تدریس مرضیه جمالی و معصومه عباسی‌نظری برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه مقرر شده بود تا تتمه این دوره‌ها اواخر سال گذشته برپا شود، ادامه داد: لذا طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده، دوره قرائت تخصصی سطح 6 با حضور سیدمحسن موسوی بلده، پنج‌شنبه، 13 مهرماه برگزار می‌شود.
امیدیان با اشاره به اینکه طی این دوره به بحث تجوید و جمع‌بندی مباحث تجویدی ارائه شده در دوره گذشته پرداخته می‌شود، اضافه کرد: دوره با حضور اکثریت آقایان و اقلیت بانوان انجام می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان لرستان عنوان کرد: همچنین دوره وقف ابتدا با حضور حاج اسماعیلی و دوره صوت و لحن نیز با تدریس احمد ابوالقاسمی تا پایان مهرماه برپا خواهد شد.
وی تصریح کرد: سپس آزمون شفاهی کتبی آن گرفته می‌شود و به افرادی که حدنصاب لازم را کسب کنند، گواهینامه سطح شش اعطا می‌شود.
captcha