راه اندازی سامانه ثبت اعتراضات مسابقات قرآن با شماره۶۱۹۰۵ /ثبت چهار مورد اعتراض
کد خبر: 3646194
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

راه اندازی سامانه ثبت اعتراضات مسابقات قرآن با شماره۶۱۹۰۵ /ثبت چهار مورد اعتراض

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کمیسیون فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی شورای توسعه با بیان اینکه سامانه ای جهت رسیدگی به اعتراضات مسابقات سراسری قرآن گفت: شماره تلفن ۶۱۹۰۵ داخلی ۱۲۹ نیز جهت ثبت اعتراضات اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: محمدمهدی عزیززاده، مسئول دبیرخانه کمیسیون فعالیت‌ های تبلیغی و ترویجی شورای توسعه فرهنگ قرآنی گفت: سامانه ای جهت رسیدگی به اعتراضات مسابقات سراسری قرآن از سوی کمیسیون فعالیت های تبلیغی و ترویجی طراحی و راه اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور به کمیسیون فعالیت های تبلیغی و ترویجی ماموریت داده است تا نظارت و رصد مناسب بر فعالیت های ترویجی تبلیغی قرآن کریم در کشور داشته باشد.

عزیززاده با بیان اینکه مسابقات سراسری قرآن به عنوان یکی از پر حاشیه ترین فعالیت های اخیر بوده است، اظهار کرد: در این راستا کمیسیون فعالیت های تبلیغی و ترویجی شورای توسعه مامور شد تا تمامی اعتراضات از سوی داوران، متسابقین و عوامل برگزار کننده را جمع آوری کند.

مسئول دبیرخانه کمیسیون فعالیت های تبلیغی و ترویجی شورای توسعه فرهنگ قرآنی بااشاره به طراحی صفحه ای در پایگاه اطلاع رسانی کمیسیون در این خصوص تصریح کرد: معترضان با مراجعه به این صفحه و بخش "ارتباط با ما" تمامی نکاتی را که به آن معترض هستند را منتقل کنند.

وی با بیان اینکه شماره تلفن 61905 داخلی 129 نیز جهت ثبت اعتراضات اعلام شده است، ادامه داد: معترضان با شماره گیری این شماره به صورت مستقیم به فکس دبیرخانه کمیسیون متصل می شوند و می توانند اعتراضات خود را بازگو کنند.

عزیززاده با بیان اینکه طی هفته آینده از تمامی کسانی که اعتراضات خود را ثبت کرده اند دعوت خواهد شد تا با حضور در دبیرخانه کمیسیون به طرح اعتراض و بررسی شکایتش بپردازند، افزود: هیئت رسیدگی به اعتراضات مسابقات نیز بعد از جلسه با همه معترضان نتایج را اعلام خواهد کرد.

مسئول دبیرخانه کمیسیون فعالیت های تبلیغی و ترویجی شورای توسعه فرهنگ قرآنی با بیان اینکه تا کنون چهار مورد اعتراض به ثبت رسیده است، گفت: هیئت رسیدگی متشکل از مسئولین سازمان اوقاف و مرکز امور قرآنی و صاحب نظران و کارشناسان جامعه قرآنی به بررسی اعتراضات خواهند پرداخت.
captcha