ادغام اتحادیه‌های قرآنی در 24 استان کشور
کد خبر: 3646258
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

ادغام اتحادیه‌های قرآنی در 24 استان کشور

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ادغام اتحادیه‌های مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت از پنجم مردادماه آغاز شده و تاکنون در 24 استان کشور انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طبق تقویم زمانی تشکیل مجمع عمومی مشترک اتحادیه‌ استان‌ها که از سوی دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی صادر شده است، تاکنون این ادغام هرچند با تغییرات زمانی در برخی از استان‌ها همراه بوده است اما در 24 استان کشور انجام شد.
براساس این گزارش تشکیل اتحادیه مدغم اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی و تشکل‌های قرآن و عترت از پنجم مردادماه آغاز شده و تا کنون اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی، قرآن و عترت در استان‌های ایلام، کردستان، کرمانشاه، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، گیلان، گلستان، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، قزوین، البرز، خراسان رضوی، زنجان، خراسان شمالی، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، همدان، قم، لرستان، یزد انجام شده است.
مجمع عمومی برخی ازاین استان‌ها چون استان قم برپا شد و طی بازه زمانی 22 شهریورماه، مجمع عمومی استان‌های مرکزی، ۲۰ مهرماه، سمنان، ۲۱ مهرماه، استان‌های فارس و بوشهر به ۱۳ مهرماه، خراسان جنوبی، ۲۰ مهرماه و مجمع عمومی استان خوزستان نیز به ۲۱ مهرماه، تهران نیز به 28 مهرماه امسال برگزار خواهد شد.
گفتنی است؛ انتخاب اعضای هیئت رئیسه برای رسمیت بخشیدن به مجمع عمومی و مدیریت آن، تصمیم‌گیری و تصویب اساسنامه اتحادیه مدغم، سخنرانی کاندیداهای هیئت رئیسه و بازرسی در زمینه بیان رزومه و رأی‌گیری در زمینه اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت رئیسه و بازرسی اتحادیه مدغم از جمله مواردی است که طی این مجمع به آنها پرداخته می‌شود.
همچنین ادغام اتحادیه‌های کشوری نیز پس از اتمام و سرانجام گرفتن اتحادیه مدغم در سطح استان‌ها صورت می‌گیرد که زمان دقیق آن متعاقباً اعلام می‌شود.
captcha