عرضه محصولات قرآنی ـ فرهنگی با 30 درصد تخفیف در فروشگاه «طیبه»
کد خبر: 3646336
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
به همت مؤسسه ندای ملکوت انجام می‌شود؛

عرضه محصولات قرآنی ـ فرهنگی با 30 درصد تخفیف در فروشگاه «طیبه»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: محصولات قرآنی و فرهنگی ویژه هیئات مذهبی با 30 درصد تخفیف در فروشگاه و نمایشگاه «طیبه» مؤسسه ندای ملکوت عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نمایشگاه و فروشگاه حیات طیبه محصولات قرآنی‌ ـ فرهنگی ویژه ماه محرم در شعبه مرکزی مؤسسه قرآنی ندای ملکوت عرضه می‌شود.
این مؤسسه طی ایام محرم و صفر طبق سنوات گذشته با سپاه پوش کردن برنامه‌هایی را به مناسبت برگزاری عزای امام حسین(ع) تدارک دیده است که این برنامه‌ها با قرائت قرآن و زیارت عاشورا آغاز می‌شود.
برگزاری محافل انس با قرآن و جلسات تفسیر قرآن از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام گنجانیده شده است. همچنین نمایشگاه و فروشگاه طیبه اقدام به فروش محصولات ویژه محرم از جمله کتیبه و سربند، حمایل و بیرق و همچنین مقنعه و ... با بهترین نام‌های تجاری و با 30 درصد تخفیف و محصولات خوراکی نیز از جمله برنج، زعفران، حبوبات، گلاب، قند و شکر و ... ویژه طبخ غذاهای نذری و انواع دمنوش‌های آماده لیوانی با بهترین محصولات و تست رایگان کرده است که در اختیار هیئات مذهبی قرار می‌گیرد. در کنار آن نیز کتاب‌ها و نرم‌افزارهای قرآنی نیز به فروش می‌رسد.
این فروشگاه از ساعت 10 صبح تا 2بامداد آماده ارائه خدمات به متقاضیان است. همچنین بزرگداشت مراسم حضرت رقیه(س) است که همراه با مرثیه‌سرایی و خطابه‌خوانی با محوریت حضرت رقیه(س) با عنوان «هم‌نوایی نوآموزان قرآن با حضرت رقیه(س)» و همچنین مراسم بزرگداشت حصرت سکینه(س) با دکلمه‌خوانی و سرود و ... و مراسم سوم و هفتم امام ویژه بانوان نیز در این مؤسسه در نظر گرفته شد.
همچنین مراسم شام غریبان با ماکت‌ها و شمع‌سوزی‌های زیبا و اجرای تئاتری با عنوان «جذامیان» نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است که کلاس‌های آموزشی این تئاتر ویژه محرم در محل مؤسسه در حال برپایی است.
یادآور می‌شود، شعبه مرکزی مؤسسه ندای ملکوت در میدان هفت‌تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورکش، پلاک ۷ قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۹۳-۸۸۸۳۹۶۹۲ تماس بگیرند.
captcha