جزئیات مراسم تشییع پیکر شهید حججی
کد خبر: 3646429
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹

جزئیات مراسم تشییع پیکر شهید حججی

گروه جهاد و حماسه: پیکر مطهر شهید محسن حججی مدافع حرم دقایقی پیش از فرودگاه مهرآباد وارد میهن اسلامی‌مان شد و چهارشنبه صبح در تهران تشییع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سردار پورجمشیدیان، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه درباره تشییع پیکر مطهر شهید محسن حججی گفت: مراسم رسمی پیکر شهید حججی، چهارشنبه 9 صبح از میدان امام حسین(ع) تهران آغاز می‌شود و تا میدان شهدا ادامه می‌یابد. همچنین بعد از ظهر فردا، سه‌شنبه در مشهد مقدس، پیکر مطهر شهید حججی بارگاه حضرت امام رضا(ع) را طواف خواهد کرد.
وی افزود: پیکر این شهید روز پنجشنبه نیز به نجف‌آباد، موطن شهید انتقال می‌یابد و مراسم تشییع و تدفین انجام می‌شود.
سردار پورجمشیدیان یادآور شد: دقایقی پیش پیکر مطهر این شهید از فرودگاه مهرآباد وارد کشورمان شد و در این مراسم مسئولان کشوری و لشکری و همرزمان این شهید حضور دارند.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه در ادامه درباره دلایل تأخیر انتقال پیکر این شهید به کشورعنوان کرد: گروه تروریستی داعش در نهایت بی‌حرمتی به پیکر این شهید دست‌ها و سر او را از پیکر جدا کرده بود و ما در پی آن بودیم تا بتوانیم این اجزاء را به پیکر شهید اضافه کنیم، اما پس از آنکه منطقه شهادت شهید حججی به دست رزمندگان مقاومت اسلامی افتاد و با وجود کاوش‌های انجام شده موفق به انجام این کار نشدیم و با توجه به نزدیکی ایام محرم و عاشورای حسینی بنا بر این شد تا پیکر این شهید در این ایام به کشور منتقل شود.

captcha