حضور گسترده مردم در مراسم‌های محرم دشمن را مایوس می‌کند
کد خبر: 3646442
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷

حضور گسترده مردم در مراسم‌های محرم دشمن را مایوس می‌کند

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در مراسم‌های معنوی محرم، دشمن را ناامید و مایوس می‌کند، گفت: دستگاه مقدس امام حسین(ع) توطئه‌های دشمن و دستگاه انحراف پراکنی دشمن را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، سردار محمدرضا اسحاقی، فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان روز گذشته، 2 مهر در همایش عاشورائیان استان که با حضور برگزارکنندگان مراسم‌های محرم در ستاد انتظامی استان برگزار شد ضمن آرزوی توفیق برای خادمان امام حسین(ع)، خدمت به خادمان سالار شهدا را یک افتخار ابدی دانست.

وی با اشاره به همزمانی دهه محرم با ایام گرامیداشت دفاع مقدس، افزود: فرزندان ملت ایران در جبهه‌های حق علیه باطل حقانیت انقلاب را ثابت کردند و عاشوراهای دیگری آفریدند.

سردار اسحاقی با تاکید بر اینکه مبارزه با یزیدیان در هیچ زمانی متوقف نمی‌شود، خاطرنشان کرد: مدافعان حرم نماد مقابله با دشمنان اهل بیت هستند.

وی با بیان اینکه رهبری مدبرانه و هوشمندانه امام خامنه‌ای، مرزهای اعتقادی و انقلابی را از هر گزندی حفظ می‌کند، گفت: فرمانده کل قوا سکاندار کشتی انقلاب در دریای مواج دنیای امروز به سمت ساحل آرامش است.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در مراسم‌های معنوی محرم، دشمن را ناامید و مایوس می‌کند، تصریح کرد: دستگاه مقدس امام حسین(ع) توطئه‌های دشمن و دستگاه انحراف پراکنی دشمن را خنثی می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر لزوم پرهیز از مزاحمت برای دیگران در عزاداری‌ها و تن دادن به تفرقه شیعه و سنی، خاطرنشان کرد: ریشه این قبیل رفتارها در بیرون از مرزها برای مخدوش کردن چهره دین مبین اسلام است.

captcha