وارونه جلوه دادن حقیقت از رسالت‌های اصلی کانال‌های وابسته به بیگانگان است
کد خبر: 3646445
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷

وارونه جلوه دادن حقیقت از رسالت‌های اصلی کانال‌های وابسته به بیگانگان است

گروه اجتماعی: فرماندار بانه تشویش اذهان عمومی و وارونه جلوه دادن حقیقت را از رسالت‌های اصلی این شبکه‌ها و کانال‌های وابسته برشمرد و گفت: متاسفانه برخی از افراد نیز به علت عدم آگاهی از واقعیت موضوع با این جریان‌ها همسو می‌شوند که جریان اخیر در بانه نمونه بارزی از این عملیات روانی دشمن است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، محمد فلاحی، فرماندار بانه امروز، سوم مهرماه در جلسه تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی بانه  بیش از ۹۰ درصد کالاهای بازار بانه از طریق معابر کولبری و با نظارت مرزبانی وارد بازار این شهر می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر بالغ بر دو هزار کولبر در دو بازارچه موقت مشغول فعالیت هستند که روزانه بیش از هزار نفر از آنان اقلام مجاز را از بازارچه‌های مرزی وارد شهر می‌کنند.

فلاحی بیان کرد: این بازارچه‌های مرزی برای امرار معاش مرزنشینان و ارتقای سطح زندگی آنان راه‌اندازی شده است و کالاهای وارداتی توسط کولبران با نظارت مرزبانی است.

وی عنوان کرد: متاسفانه فضاهای مجازی وابسته به ضد انقلاب و شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه به گونه‌ای وانمود می‌کنند که دولت همواره مانع از فعالیت کولبران است و این در حالی است که بیش از ۹۰ درصد اقلام موجود در بازار بانه از طریق این معابر و توسط همین کولبران وارد شهرستان می‌شود.

فرماندار بانه تشویش اذهان عمومی و وارونه جلوه دادن حقیقت را از رسالت‌های اصلی این شبکه‌ها و کانال‌های وابسته برشمرد و گفت: متاسفانه برخی از افراد نیز به علت عدم آگاهی از واقعیت موضوع با این جریان‌ها همسو می‌شوند که جریان اخیر در بانه نمونه بارزی از این عملیات روانی دشمن است.

وی از فعالان رسانه‌ای و شبکه‌های مجازی خواست در موارد مشابه به مقابله با این جریان‌ها بپردازند و در تببین واقعیت‌ها به منظور تنویر افکار عمومی که از رسالات واقعی واصلی رسانه‌ها است، تلاش کنند.

یادآور می‌شود؛ در ادامه این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان استانی و مسوولان شهرستان بانه برگزار شد، از حجت‌الاسلام عباسعلی منتظری تقدیر و حجت‌الاسلام حسن رهبر به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی بانه معرفی شد.

captcha