راه‌اندازی نخستین کتاب‌خانه شهری کانون در رشت
کد خبر: 3646506
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
ضیایی خبر داد:

راه‌اندازی نخستین کتاب‌خانه شهری کانون در رشت

گروه فرهنگی: مدیرکل کانون استان گیلان از راه‌اندازی نخستین کتاب‌خانه شهری این مجموعه فرهنگی در رشت، هم‌زمان با هفته ملی کودک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، اسفندیار ضیایی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان که دیروز در محل اداره کل کانون در رشت انجام شد، اظهار کرد: همبستگی کانون و آموزش و پرورش می تواند نوید بخش فعالیت های سازنده باشد.

مدیرکل کانون استان گیلان  نگاه مثبت مسئولان آموزش و پرورش را قابل تقدیر خواند و با اشاره به تلاش‌های کانون جهت ارائه خدمات فرهنگی به تمامی مخاطبان گفت: این مجموعه با بهره‌گیری از 31 مرکز فرهنگی هنری ثابت، چهار کتاب‌خانه پستی و دو مرکز فراگیر برای بهره‌گیری مخاطبان از فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی خود تلاش‌ می کند.

ضیائی در همین زمینه فعالیت ‌دو کتاب‌خانه‌‌ سیار روستایی کانون استان گیلان را مورد توجه قرار داد و از راه‌اندازی نخستین کتاب‌خانه شهری این مجموعه فرهنگی در رشت، هم‌زمان با هفته ملی کودک خبر داد.

تشریح فعالیت‌های صورت‌گرفته این مجموعه فرهنگی و تاثیر‌گذاری آن در زمینه کشف و پرورش استعداد‌های کودکان و نوجوانان از دیگر محور‌های سخنان اسفندیار ضیائی در این دیدار بود.

وی ضمن نام‌بردن از شخصیت‌های برجسته‌ کشور که ریشه در مراکز فرهنگی هنری کانون دارند، اظهار کرد: نگاه خلاقانه و هدف‌مند این مجموعه می تواند به نظام آموزشی کشور کمک کند و از این رو از گسترش ‌همکاری‌های مشترک با تمامی مجموعه‌های فرهنگی، به ویژه آموزش و پرورش استقبال می کنیم.

captcha