الگو قرار دادن حضرت فاطمه(س) توسط زنان کشورمان تقویت شود
کد خبر: 3646545
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
مجتهدزاده:

الگو قرار دادن حضرت فاطمه(س) توسط زنان کشورمان تقویت شود

گروه اجتماعی: رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: زنان با الگو قرار دادن حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) در ایام دفاع مقدس یاریگر و روحیه بخش مردان با اخلاص و با شرف و غیرت کشورمان بودند و امروز هم باید این روحیه در بین زنان تقویت شود تا شاهد پیشرفت کشور و غلبه بر مشکلات جاری در ایران اسلامی باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس روز گذشته سوم مهرماه در همایش همراهان حماسه جاوید با عنوان نقش زنان در دفاع مقدس در حسینیه نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس اردبیل با اشاره به نقش زنان در دوران دفاع مقدس افزود: اگر مجاهدت‌های زنان کشورمان در دوران هشت سال دفاع مقدس نبود حماسه‌ای به عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی ممکن نبود و نقش بانوان در آزادگی و عزت کشور غیرقابل کتمان است.
وی زنان ایران اسلامی را شیر زنان دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: زنان و بانوان کشورمان پا به پای مردان غیرتمند در همه صحنه‌ها حضور پررنگ داشتند به طوری که امروز زنان سایر کشورهای اسلامی آنان را الگوی خود قرار دادند.
رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس اظهار کرد: نام زنان و بانوان عفیف کشورمان در افتخارات بدست آمده این سرزمین عجین است و همواره می درخشد و اگر همت والای آنها نبود شاید انگیزه جهاد، مبارزه و مقاومت در دلها می‌خشکید.
مجتهدزاده اضافه کرد: زنان با الگو قرار دادن حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) در ایام دفاع مقدس یاریگر و روحیه بخش مردان با اخلاص و با شرف و غیرت کشورمان بودند و امروز هم باید این روحیه در بین زنان تقویت شود تا شاهد پیشرفت کشور و غلبه بر مشکلات جاری در ایران اسلامی باشیم.
رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: امروز دشمنان قسم خورده این مرز و بوم با استفاده از شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی درصدد هستند تا با ایجاد شک و تردید در بین ملت به اهداف پلید و شوم خود برسند و با القای بعضی مسائل نادرست و زیر سوال بردن گذشته پر افتخار کشور در 38 سال گذشته مردم را بی انگیزه و بی تفاوت کنند.
وی افزود: امروز زنان جامعه اسلامیمان رسالت سنگینی دارند تا با انجام وظیفه خود به درستی دشمنان و در راس آن استکبار جهانی را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید کنند.
نمایشگاه رزمی، فرهنگی عملیات رمضان از روز جمعه گذشته در شورابیل اردبیل دایر شده است.
captcha