داعش برای پیاده‌سازی پروژه بزرگ اسرائیلی آمریکایی وارد منطقه شد
کد خبر: 3646715
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
مدیر حوزه علمیه قزوین:

داعش برای پیاده‌سازی پروژه بزرگ اسرائیلی آمریکایی وارد منطقه شد

گروه اجتماعی: مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: غربی‌ها گروهک تروریستی داعش را تنها برای کشتن چند مسلمان اجیر نکرده‌اند، بلکه سعی دارند تا به واسطه بهره‌گیری از آن‌ها، چهره اسلام را خشن و زشت معرفی کنند و از جذب جوانان اروپایی به اسلام بکاهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین و به نقل از حوزه علمیه قزوین حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه کوثر خواهران به شکست مفتضحانه گروه های تکفیری در منطقه اشاره کرد و گفت: داعش برای پیاده‌سازی یک پروژه بزرگ اسرائیلی آمریکایی وارد عراق شد که در آن برخی سیاستمداران خائن عراق نقش داشتند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی در یک حرکت نفاق‌گونه و در قالب جبهه‌گیری منطقه‌ای به دست انسان‌های از هر‌جا رانده شده، تلاش می‌کنند تا با ترور، خشونت و ناامنی علیه امت اسلامی و شیعیان و سنی‌ها جنگ روانی واقعی را به راه اندازد تا بتوانند در این عرصه خود میدان‌داری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد: ما به عینه نمودی از این تفرقه‌ها و نیرنگ‌ها را مشاهده می‌کنیم که استکبار جهانی با حربه‌های مختلف تلاش می‌کند تا عزت امت اسلامی را بشکند، در حالی که حقیقت اسلام و چهره نورانی آن بر گرفته از بهترین فضیلت‌ها و شایسته‌ترین اعمال و رفتار شایسته و نیکوست.

پر‌کردن جیب غربی‌ها از طریق دلارهای نفتی عربستان

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه جنگ به راه افتاده در عراق، سوریه و برخی کشورهای منطقه‌ای محصول تفکر ضد‌اسلامی و ضد‌شیعی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس خبیث است، اظهار کرد: برخی مزدوران منطقه‌ای آنها نظیر آل‌سعود و حکام پلید منطقه نیز با پر‌کردن جیب غربی ها از طریق دلارهای نفتی سعی می‌کنند تا فضای اختناق در منطقه را توسعه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی با اشاره به جنايات گروه تروريستی داعش اظهار کرد: داعش فرزند ناخلف يهود و آل سعود است که به اسم اسلام و ظاهر سازی به دنبال تخريب چهره اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی اظهار کرد:  ملت ایران نشان داده که در جبهه حق و در دفاع از مظلومان همیشه حاضر است و با فرعون ها و یزدیان زمان دست بیعت نداده و در راه حق به امام خود و سالار شهیدان اقتدا خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ادامه داد: گروه تکفیری و تروریستی داعش، غیر خود را کافر تلقی کرده و با تمام افکار، اندیشه ها، آثار و نهادهای مذاهب غیر خود، برخوردهای خشونت آمیز می کند.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: خوشبختانه امروز مسلمین خودشان را پیدا کرده‌اند و با شکل گیری نیروهای مردمی در مناطق مختلف، سبب شدند که داعش به فکر فرار باشد.

وی در پایان گفت: امروز با خنثی شدن فتنه داعشی‌ها توسط کشورهای مسلمان، رژیم استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل بیشترین ضرر را متحمل شده‌اند، چراکه نتوانستند به طور کامل به اهداف شوم و برنامه‌ریزی شده‌ خود برسند.
captcha