نقش پررنگ جوامع محلی در تحقق اقتصاد مقاومتی
کد خبر: 3646757
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
رحمانی عنوان کرد:

نقش پررنگ جوامع محلی در تحقق اقتصاد مقاومتی

گروه اجتماعی: مسئول بسیج سازندگی شهرستان ماهنشان گفت: جوامع محلی، اعم از شهرهای کوچک و روستاها نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی می‌توانند ایفا کنند.

محمد رحمانی، مسئول بسیج سازندگی شهرستان ماهنشان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان اظهار کرد: یکی از مولفه‌های مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی تکیه بر توان داخلی است و در همین راستا شهرهای کوچک و روستاها با توجه به شرایطی که دارند می‌توانند نقش مهمی در تحقق بخشی از اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

وی افزود: برای حضور موثر در این عرصه شناسایی توانمندی‌ها و پرورش استعدادها نقش مهمی دارد که در همین راستا بسیج سازندگی شهرستان ماهنشان طی همکاری با فنی و حرفه‌ای، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی کرده است.

رحمانی تصریح کرد: معرفی و ایجاد زمینه فروش تولیدات یکی از ابزارهای مهم در ایجاد دلگرمی و ادامه فعالیت تولیدکنندگان است و در همین راستا تلاش می‌شود تا در مناسبت‌های مختلف و با راه‌اندازی نمایشگاه‌هایی تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، دست‌آورد فعالان این عرصه به نمایش گذاشته شود.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان ماهنشان از برگزاری دو نمايشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتي در ماهنشان و دندی خبر داد و گفت: اين محصولات با حمايت اين سازمان از جوانان بسيجی و جويای كار برگزار شده است.

captcha