کسب رتبه‌های برتر دانشجویان دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان در جشنواره قرآن و عترت
کد خبر: 3646887
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸

کسب رتبه‌های برتر دانشجویان دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان در جشنواره قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی: در سیزدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور که در استان قم برگزار شد، دانشجویان دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان در بخش ایده‌های قرآنی و فیلمنامه، موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

احسان مشکلانی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور که در روزهای 24، 25 و 26 شهریور ماه در قم برگزار شد، اظهار کرد: امسال بخش جدیدی تحت عنوان «ایده‌های قرآنی» به جشنواره اضافه شده بود که به لحاظ نوآوری و ایده‌پردازی مورد توجه بود.
وی افزود: در این بخش، ابراهیم کمالی از دانشجویان دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان با تولید نرم‌افزار هوشمند قرآنی در مرکز خلاقیت و نوآوری فرهنگ، هنر و رسانه موفق به کسب رتبه اول جشنواره شد.
مشکلانی ادامه داد: تولید این نرم‌افزار به زمان برگزاری اولین دوره ایده‌تاب(استارتاپ) فرهنگ، هنر و رسانه در میان دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور برمی‌گردد که دی‌ماه سال گذشته به مدت چهار روز از سوی دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان برگزار شد. در این دوره و در سه روز اول، شرکت‌کنندگان ایده‌های خود را ارائه دادند که در مجموع، 61 ایده ارائه شد و ایده ابراهیم کمالی جزء 10 ایده برتر قرار گرفت و در مرکز خلاقیت و نوآوری فرهنگ، هنر و رسانه مورد پذیرش قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در بخش فیلنامه‌های قرآنی نیز سعید مؤذنی و نگار لرستانی از دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان به ترتیب موفق به دریافت رتبه‌های اول و دوم این بخش از جشنواره شدند.
رئیس دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان بیان کرد: در سیزدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور، واحدهای اصفهان، مازندران و مرکزی به عنوان مراکز برتر قرآنی شناخته شدند.

captcha