تشییع کبوتر حرم حضرت زینب(س) بر دستان ملت عاشورایی+فیلم و عکس
کد خبر: 3647048
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

تشییع کبوتر حرم حضرت زینب(س) بر دستان ملت عاشورایی+فیلم و عکس

گروه جهاد و حماسه: در ششمین روز از ماه سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) پیکر مطهر شهید مدافع حرم، محسن حججی بر دستان سوگواران عاشورایی در میدان امام حسین(ع) تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از دقایقی پیش مراسم عاشورایی تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم، محسن حججی در میدان امام حسین(ع) تهران آغاز شده است. این مراسم با استقبال باشکوه سوگواران سید و سرور شهیدان، حضرت اباعبدالله(ع)، جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشگری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سرداران رشید اسلام، همسنگران این شهید بزرگوار در حال برگزاری است.



شهید حججی حدود دو ماه پیش به دست سفاکان تروریستی داعش به شهادت رسید و پیکر مطهرش روز دوشنبه چهارم محرم به میهن اسلامی رسید. روز گذشته به طواف امام رئوف علی بن موسی الرضا(ع) رفت و اکنون در حال تشییع در میدان امام حسین تهران است.


پیکر شهید حججی فردا در زادگاهش نجف‌آباد اصفهان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده خواهد شد.


فیلم دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده شهید حججی/ سحرگاه امروز

دریافت


ـ بنا بر گزارش خبرنگاران ایکنا مستقر در خیابان‌های اطراف میدان امام حسین(ع) تمامی خیابان‌های منتهی به محل تشییع شهید حججی مملو از جمعیت است.



ـ دقایقی پیش حاج صادق آهنگران، مداح اهل بیت، در سوگ آقا اباعبدالله(ع) و در مدح شهید حججی به مداحی پرداخت.

ـ ایستگاه‌های مترو و اتوبوس‌های عبوری از میدان امام حسین(ع)، خیابان‌های دماوند، شهید مدنی، 17 شهریور، انقلاب اسلامی شاهد سیل جمعیتی است که برای تشییع شهید سرافراز ایران اسلامی خود را به محل برگزاری این مراسم می‌رسانند.

ـ لحظه به لحظه بر تعداد تشییع کنندگان افزوده می شود.

ـ با اقدام مناسب نیروی انتظامی، از شب گذشته از پارک خودرو در خیابان‌های اطراف محل برگزاری مراسم جلوگیری شده، با این حال سیل مشتاقان حضور در مراسم شهید مدافع حرم، عبور و مرور مشایعت کنندگان را با کندی مواجه کرده است. مسوولان راهنمایی و رانندگی طی روزهای گذشته از مردم قدرشناس درخواست کرده بودند حتی الامکان برای شرکت در این مراسم از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

ـ به گزارش خبرنگار ایکنا مستقر در خیابان مازندران انبوه جمعیت در این خیابان به قدری است که تردد به کندی صورت می گیرد و این در حالی است که لحظه به لحظه بر تعداد مشایعت کنندگان افزوده می شود.

ـ ساعت آغاز مراسم، 9 صبح اعلام شده بود، با این حال امت قدرشناس و عاشورایی، از نخستین ساعات صبح امروز خود را به میدان امام حسین(ع) رسانده بودند و هم اکنون که بیش از یک و نیم ساعت از شروع مراسم گذشته، همچنان شاهد ورود مشتاقان به شرکت در این مراسم هستیم.

تشییع پیکر شهید حججی آغاز شد/ کبوتر حرم حضرت زینب(س) بر دستان ملت عاشورایی+فیلم و عکس

ـ پخش صوت شهید حججی در گفت‌وگو با پسرش علی چند دقیقه ای فضای عاطفی پر از اشک را برای تشییع کنندگان رقم زد

captcha