پست‌های معاونت در چهار فرمانداری هرمزگان افزایش می‌یابد
کد خبر: 3647214
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

پست‌های معاونت در چهار فرمانداری هرمزگان افزایش می‌یابد

گروه سیاست و اقتصاد: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان از افزایش تعداد پست های معاونت در چهار فرمانداری استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، به نقل از ایرنا ، علی رئوفی سه شنبه شب در نشست کارگروه کمیته اصلاح ساختار، فرآیندها وفناوری های مدیریت استانداری اظهار داشت: با پیگیری ها به عمل آمده به منظور افزایش بهره وری و استفاده بهینه از توانمندی نیروی انسانی و ساماندهی ، بازنگری تشکیلات فرمانداری ها و بخشداری ها تابعه استان از طریق وزارت کشور درحال انجام است.
وی ادامه داد: در تشکیلات جدید برای فرمانداری های بندرعباس، میناب، بندرلنگه و قشم سه پست معاون فرماندار پیش بینی شده است.
وی بیان داشت: سه پست جدید برای این فرمانداری ها شامل پست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی ، معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون برنامه ریزی و توسعه است .
رئوفی تصریح کرد: این افزایش تعداد معاونت ها که در تشکیلات جدید پیش بینی شده ، نقش مهم و چشمگیری در افزایش کارآمدی فرمانداری ها خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: برای 9 فرمانداری دیگر استان شامل جاسک ، بشاگرد ، رودان ، ابوموسی ، سیریک ، حاجی آباد ، پارسیان ، بندرخمیر و بستک ،دو پست معاون فرماندار شامل معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی و معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پیش بینی شده است .
این مقام مسئول اظهار کرد: برای تسریع دراموراجرایی بخشداری های مستقل تابعه استان پیشنهاد یک پست معاون بخشدار در تشکیلات جدید داده شده که با تحقق این مهم بیش از 80 درصد بخشداری های هرمزگان از پست سازمانی معاون بخشدار برخوردار می شوند .
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: ساختار و تشکیلات جدید فرمانداری ها و بخشداری های استان پس از تایید نهایی توسط وزارت کشور و سازمان امور اداری و استخدامی کشور جهت عملیاتی شدن توسط دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری به فرمانداری ها و بخشداری های تابعه استان ابلاغ خواهد شد.

captcha