«جامانده» طرحی برای نایب‌الزیاره گرفتن در اربعین
کد خبر: 3647282
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

«جامانده» طرحی برای نایب‌الزیاره گرفتن در اربعین

گروه فناوری اطلاعات: به مناسبت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) ثبت‌نام برای نایب‌الزیاره گرفتن محبان حرم سیدالشهداء(ع) و حضرت ابالفضل العباس(ع) در قالب طرحی با عنوان «جامانده» از سوی فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بر اساس این طرح که برای دومین سال متوالی برگزار می‌شود، محبان و مشتاقان زیارت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) که بعد مسافت مانع حضور آنان در کربلای معلی و زیارت بارگاه منور امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) است، می‌توانند برای تجدید میثاق با آن حضرت و یا طلب حوائج دنیوی و اخروی به صورت حضوری یا اینترنتی در این طرح ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام‌کنندگان به زائران کربلای معلی نیابت داده تا از جانب خود و یا بستگان (چه آنان که در قید حیاتند و چه آنان که به رحمت ایزدی پیوسته‌اند) زیارت کرده و دو رکعت نماز زیارت به جای آورند.

رد نشود//

طرح «جامانده» سال گذشته نیز به همت فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار و مورد توجه بسیاری از دوست‌داران اهل بیت(ع) قرار گرفت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این طرح تا  17 آبان (برابر با شب اربعین) به غرفه «جامانده» از غرفه‌های ویژه‌برنامه‌های «جلوه سوگ» واقع در میدان امام حسین (ع) یا سایت www.niyabati.ir مراجعه کنند.
captcha