انقلاب و دفاع مقدس ما مسجد محور بودند
کد خبر: 3647410
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
فولادی:

انقلاب و دفاع مقدس ما مسجد محور بودند

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه ایلام با تاکید بر اینکه کیفی‌سازی فعالیت حلقه‌های صالحین در دستور کار قرار گرفته است، گفت: استفاده از توان روحانیت در مساجد برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده و نباید فراموش کرد که انقلاب و دفاع مقدس ما مسجد محور بودند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه ایلام، سرهنگ محمدحسین فولادی، فرمانده سپاه ناحیه ایلام امروز در جلسه استادیار با سرمربیان حلقه‌های صالحین سپاه ناحیه ایلام که در حوزه علمیه ایلام برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که از سوی سازمان بسیج مستضعفین به عنوان رویکرد مطرح شده بحث اثربخشی است که بسیج به آن جایگاهی که باید در بین مردم داشته باشد برسد و برای این مهم نیز تعاریفی صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه ارتباط هر چه بیشتر با مسجد در دستور کار قرار گرفته است، افزود: انقلاب ما و دفاع مقدس ما مسجد محور بود و ما نیز در دوره کنونی برای تاثیر بیشتر در انجام کارها ارتباط بیشتری با مساجد خواهیم داشت.
فرمانده سپاه ناحیه ایلام با اشاره به اینکه در سنوات گذشته تاکید بر کمیت در انجام کارها بوده ولی امسال جهت‌گیری‌ها بر کیفیت است، اضافه کرد: به دنبال این هستیم که ظرفیت بسیج بیشتر با مسجد آشنا شوند که برای این کار تعاریفی صورت گرفته است.
فولادی با تاکید بر اینکه در سایر شهرستان‌ها 10 مسجد و در ایلام نیز 30 مسجد هدف در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: کار کردن در مسجد بدون روحانی ابتر خواهد بود و یا ممکن است به انحراف کشیده شود لذا برای انجام برنامه‌ها باید با حضور روحانیت برنامه‌ها را محقق کرد.
وی با اشاره به اینکه بر مساجد الگو در انجام طرح 30 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای برنامه‌ها در مساجد در راستای تقویت کار فرهنگی هزینه خواهد شد تا رقابت مثبت و معنوی در بین جوانان در مساجد ایجاد و رونق لازم شکل گیرد.
فرمانده سپاه ناحیه ایلام با بیان اینکه کیفی سازی حلقه‌های صالحین در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: اعزام 36 نفر به عتبات عالیات، برگزاری اردوی تربیتی فرهنگی برای بیش از 600 نفر، اجرای جشنواره ورزشی برای اعضای حلقه‌های صالحین با محوریت 800 نفر در قالب 90 تیم بخشی از اقدامات انجام شده است.
captcha