توطئه‌های دشمن باعث قدرت مقاومت در منطقه شده است
کد خبر: 3647749
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
حجت الاسلام نکونام:

توطئه‌های دشمن باعث قدرت مقاومت در منطقه شده است

گروه سیاسی: خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمن از جمله داعش و جدایی اربیل عراق بیان کرد: دشمن هزاران توطئه مثل این توطئه‌ها چیده‌اند که در اثر این توطئه‌ها آن‌ها ضعیف و مقاومت و ملت ایران قوی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، امروز(31 شهریور) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های شهید حججی اظهار کرد: شهید حججی یک پاسدار با ویژگی‌های اخلاص، تعبد، پای بندی به حلال و حرام، روحیه ناآرام در برابر حوادث عالم و جهاد مستمر تا شهادت بود.
وی با بیان اینکه ایستادگی در برابر استکبار نیازمند مقاومت است که الحمدالله مقاوم در برابر دشمن ایستاده‌ایم، افزود: دشمن دست از سر ما برنمی‌دارد مگر اینکه مقام و مستحکم باشیم که در این صورت دشمن نمی‌تواند آسیبی به ما بزند.
خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمن از جمله داعش و جدایی اربیل عراق بیان کرد: دشمن هزاران توطئه مثل این توطئه‌ها چیده‌اند که در اثر این توطئه‌ها آن‌ها ضعیف و مقاومت و ملت ایران قوی شده‌اند.
حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه مسئولان کشوری و استانی باید در همه زمینه‌ها به وحدت توجه کنند، خاطرنشان کرد: نباید مسئولان در تصمیم‌گیری‌های خود استان‌ها و شهرها را روبه‌روی یکدیگر قرار دهند.
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: طرح‌های مصوب و اجرایی شده که با حیات مردم در ارتباط هستند باید اجرایی شوند.
خطیب جمعه شهرکرد با اشاره تقارن هفته دفاع مقدس و ایام محرم گفت: رزمندگان دفاع مقدس و شهدا در مسیر کربلا حرکت کردند و از هر آنچه داشتند، گذشتند و از اسلام، انقلاب و کشور دفاع کردند.
حجت الاسلام نکونام ادامه داد: دشمن قصد دارد که بین انقلاب و باورهای کربلایی فاصله اندازد که نباید حرف یا عمل برخی‌ها باور ما را به حقیقت انقلاب کم کند.
وی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی نقش مؤثری در تأمین امنیت کشور به ویژه استان‌های مرزی داشته که از همه نیروهای نظامی و انتظامی تقدیر می‌کنیم.
خطیب جمعه شهرکرد با اشاره مسئله قیامت خاطرنشان کرد: آیات زیادی در برابر مسئله قیامت در قرآن بیان شده که یاد قیامت در وجود همه ما باید نهادینه شود.

captcha