شهیدحججی احیاگر فرهنگ ایثار و شهادت است
کد خبر: 3647759
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲

شهیدحججی احیاگر فرهنگ ایثار و شهادت است

گروه سیاسی: امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر شهید حججی در ایران اسلامی گفت: این شهید بزرگوار احیاگر فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت الاسلام محمدتقی ناطقی، امام جمعه ساوجبلاغ، هفتم مهرماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساوجبلاغ با تسلیت فرارسیدن تاسوعا وعاشورای حسینی، اظهارکرد: خداوند درهرزمان که بخواهد حجت خود را در زمین نمایان می‌کند ودرسال 60 هجری شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایش حجت خدا برای جهانیان شد وامروز هم همزمان با ایام سوگواری حسینی، تشییع پیکر پاک شهید حججی حجت دیگری از طرف خداوند بود. 
وی بیان کرد: این تشییع پرشکوه در شهرهای مختلف خون تازه ای در پیکر نظام جمهوری اسلامی ایران جاری کرد وموجب تجدید انسجام و وحدت بین ملت شریف وهمیشه درصحنه کشورمان شد.
این مسئول در ادامه به روز سالمندان درنهم مهر اشاره کرد و گفت: تکریم سالمندان وظیفه‌ای الهی است و اگر اینگونه عمل شود در پیری وسالمندی ما هم بدینگونه رفتار خواهد شد و خداوند پاداش احترام امروز ما را آینده بر ما خواهد داد.
خطیب جمعه ساوجبلاغ همچنین به حمایت آمریکا وایادیش در همه‌پرسی کردستان عراق اشاره و ابرازکرد: پس از حدود 6 سال که داعش را درمنطقه به وجود آوردند، امروز شاهد افول آن هستند و دراندیشه ایجاد فتنه دیگری در جهت راه‌اندازی برادرکشی در بین مسلمانان هستند و با این حربه در تلاشند تا اسرائیل دیگری به وجود آورده و اختلاف دیگری بیافرینند.

captcha