مزار شهدای امامزاده محمد(ع) کرج نوسازی می‌شود
کد خبر: 3648307
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

مزار شهدای امامزاده محمد(ع) کرج نوسازی می‌شود

گروه معارف: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: مزار شهدای منا ، مدافع حرم و دفاع مقدس امامزاده محمد(ع) به زودی نوسازی می‌شود.

ابراهیم طاهرنژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، با اشاره به بازدید استاندار جدید البرز از وضعیت گلزار شهدا امامزاده محمد(ع) کرج، اظهار کرد: تمام مراحل مقدماتی ساماندهی گلزار شهدا و تعیین پیمانکار و اعتبار لازم برای تکمیل این گلزار مشخص شده است و بودجه این گلزار با مشارکت شهرداری کرج، بنیاد شهید و امور ایثارگران و استانداری البرز تخصیص پیدا می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های بیان شده تمام امکانات مالی و پشتیبانی خود را برای ترمیم گلزار شهدا بسیج می‌کنند، افزود: پیش‌بینی اولیه برای بازسازی گلزار شهدای امام زاده محمد کرج پنج میلیارد تومان است و ممکن است در طول اجرای پروژه تجدید نظری در مبلغ انجام شود.
مدیرکل بنیاد شهید البرز با اشاره به اینکه فعلا گلزار شهدای امام زاده محمد(ع) به دلیل شرایط نامناسب در دستور بازسازی قرار دارد، اضافه کرد: هزار و 500 شهید مطهر در این مکان آرمیده هستند که شرایط به لحاظ تردد و شکل ظاهری  سنگ‌ها  و مسائل فرهنگی در شان شهدای عزیز نیست.
این مسئول با تاکید بر اینکه مزار شهدای مدافع حرم و فاجعه منا نیز در امام زاده محمد(ع) وجود دارد، گفت: 9 شهید فاجعه منا از استان البرز هستند که تمام مزار شهدای منا ، مدافع حرم و دفاع مقدس موجود در امام زاده محمد(ع) نوسازی می‌شود.

captcha