چهارمین همایش دانشجویی فرهنگ سلامت از منظر قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 3648358
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
طاهری خبر داد:

چهارمین همایش دانشجویی فرهنگ سلامت از منظر قرآن برگزار می‌شود

گروه سلامت: دبیرکل مجمع دانشجویان قرآن و عترت کشور از برگزاری چهارمین همایش بررسی فرهنگ سلامت از منظر قرآن و حدیث در دانشگاه علوم پزشکی ارتش خبر داد.

مسعود طاهری، دبیرکل مجمع دانشجویان قرآن و عترت کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برگزاری چهارمین همایش دانشجویی«بررسی فرهنگ سلامت از منظر قرآن و حدیث» طی نهم آذرماه امسال از سوی دانشگاه علوم پزشکی ارتش خبر داد.

وی تصریح کرد: محیط و محیط زیست از منظر قرآن و حدیث، مؤلفه‌های اعتقادی مؤثر بر سلامت از منظر قرآن و حدیث، طب سنتی در حفظ سلامتی از منظر قرآن و حدیث و تغذیه سالم از منظر قرآن و حدیث از جمله محورهای این همایش است.

طاهری بیان کرد: راهکارهای عملیاتی اقتصادی تولید و اشتغال در بهداشت و درمان با بهره‌گیری از آیات و روایات محور ویژه چهارمین همایش بررسی فرهنگ سلامت از منظر قرآن و حدیث سلامت است؛ ضمن اینکه فرهنگ سلامت، ارتباط روزه‌داری و سلامت جسمانی، شاخص‌ها و نشانه‌های سلامت روانی و پیشگیری و درمان بیماری‌ها از منظر قرآن و حدیث در این همایش مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

دبیر کانون قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارتش یادآور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمای ارسال مقالات می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.ajaums.ac.ir مراجعه کنند.

captcha