سبک زندگی قرآنی را دانلود کنید+ دانلود
کد خبر: 3648361
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

سبک زندگی قرآنی را دانلود کنید+ دانلود

گروه فناوری اطلاعات: گنجینه نور، نرم‌افزار اندرویدی ۳۱۳ آیه کاربردی قرآن کریم است که به نوعی سبک زندگی قرآنی را به کاربران معرفی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن (ایکنا)، نرم‌افزار گنجینه نور، شامل 313 آيه كاربردی قرآنی بوده که با بررسی اساتید برتر قرآن کشور فراهم شده است.

کاربران به واسطه این نرم‌افزار می‌توانند مهم‌ترين آياتی را كه در زندگي‌شان كاربرد دارند را بخوانند و بدانند؛ چراکه 313 آيه كاربردی قرآن در اين نرم‌افزار با بررسی اساتيد برتر قرآن كشور تولید شده است.

رد نشود// سبک زندگی قرآنی را دانلود کنید+ دانلود

از ویژگی‌های اين برنامه می‌توان به امكان حفظ موضوعی آيات و عبارات ساده و پركاربرد در قالب پيام‌های قرآنی اشاره کرد. همچنین حفظ موضوعی اين پيام‌های قرآنی زمينه بسيار مناسبي را براي مراحل بعدي حفظ از قبيل حفظ فرازهای قرآني و سوره‌هاي مختلف فراهم مي‌كند.

همچنین همراه با این برنامه، یک ویجت برای بهره‌برداری روزانه از جملات و پیام‌های قرآنی طراحی شده است که کاربران از آن نیز می‌توانند بهره‌مند شوند.

رد نشود// سبک زندگی قرآنی را دانلود کنید+ دانلود

گنجینه نور تاکنون توسط  بیش از دو هزار کاربر بر روی موبایل‌های اندرویدی نصب شده است. کاربران برای دریافت این نرم‌افزار می‌توانند اینجا را کلیک کنند.
captcha