سوخته‌نگاری «فرشتگان غواص و مدافعان حرم» ابراز ارادتی به شهداست
کد خبر: 3648395
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵

سوخته‌نگاری «فرشتگان غواص و مدافعان حرم» ابراز ارادتی به شهداست

گروه هنر: دبیر جشنواره ملی و مردمی «فرشتگان غواص و مدافعان حرم» گفت: با برگزاری جشنواره ملی و مردمی سوخته نگاری «فرشتگان غواص و مدافعان حرم» خواستیم ابراز ارادتی به شهدا و ایثارشان داشته باشیم.

مرتضی نداف، دبیر جشنواره ملی و مردمی سوخته‌نگاری «فرشتگان غواص و مدافعان حرم» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره این رویداد هنری و ارزشی اظهار کرد: این جشنواره از 3 الی 7 مهرماه در گالری شماره 2 فرهنگسرا نیاوران برگزار شد. در این نمایشگاه 40 اثر هنری در حوزه سوخته نگاری به نمایش درآمد که به زودی اسامی برگزیدگان آن اعلام خواهد شد. در این نمایشگاه کارهای من و شاگردانم به نمایش در آمده است.

وی افزود: هدف ما از برگزاری جشنواره مورد نظر برگزاری یک مسابقه هنری نبود، بلکه می‌خواستیم به واسطه آن فرهنگ شهادت و ایثار را اشاعه دهیم. در این راستا نیز هنر سوخته‌نگاری را برای رسیدن به هدفمان انتخاب کردیم.

دبیر جشنواره ملی و مردمی سوخته‌نگاری «فرشتگان غواص و مدافعان حرم» ادامه داد: برای برگزاری این نمایشگاه، سید عباس سجادی ریاست بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران، حجت‌الاسلام والمسلمین حشمتی معاون قرآن و عترت، علی‌اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن، علی مرادخانی معاونت هنری از جمله مدیرانی بودند که یاری‌رسان جشنواره بودند.

وی در پایان خبر خود گفت: امیدوارم این جشنواره لایق عنوانی که برای خود انتخاب کرده باشد، زیرا هیچ چیز زیباتر و ارزشمندتر از ایثاری نیست که شهدا نسبت به ما کردند.
captcha