مسعود رایگان مهمان «حب‌الحسین» می‌شود
کد خبر: 3648405
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

مسعود رایگان مهمان «حب‌الحسین» می‌شود

گروه هنر: مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون امشب، دهم مهرماه میهمان برنامه «حب الحسین» می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی «حب‌الحسین»، این برنامه‌ گفت‌و‌گومحور براي ايام محرم و صفر گروه خانواده شبكه دو تدارک دیده شده که از سه‌شنبه چهارم مهرماه روی آنتن رفته است. تا به امروز شخصيت‌هاي مطرح سينما و تلويزيون و ورزشكاران در برنامه «حب‌الحسين» شبكه دو از ارادتشان به امام حسين (ع) و تجربه‌هاي معنوي گفته‌اند.

شب گذشته نهم مهرماه، داریوش ارجمند در توصیف شهید حججی به نکات مهمی اشاره کرد. امشب دهم مهرماه نیز مسعود رایگان میهمان این برنامه است و از عشق خود نسبت به امام حسین (ع) سخن می‌گوید.

«حب‌الحسين» که پخش آن تا اربعین ادامه دارد در ٣٥ قسمت ٢٥ دقيقه‌اي ويژه ماه محرم و صفر تهيه و توليد شده است و يك گفت‌و‌گوي صميمي با شخصيت‌هاي محبوب و مردمي را انجام مي‌دهد.

وجه تمايز اين برنامه اين است كه برخلاف بسياري از برنامه‌هاي مشابه كه به موضوعات اختصاصي مربوط به حوزه كاري اين هنرمندان چهره و مشهور می‌پردازند، با رويكردي معنويت محور و متناسب با ايام ماه محرم و صفر و پس زمينه ذهني و روحي مخاطبين به تجربيات معنوي اين شخصيت‌هاي برجسته و نامدار در زندگي‌شان و نيز نگاهشان به زندگي پرداخته مي‌شود.

این برنامه امشب ساعت 21 از شبکه دو و بازپخش آن ساعت 1 و 20 دقیقه بامداد پخش خواهد شد. پويان هدايتي و فاطمه كريمي تهیه‌کنندگان این برنامه‌اند. حامد نگارش مجری و کارگردانی آن را به عهده دارد و مدير توليد و نويسندگی این برنامه بر عهده زهرا رحيمي است.
captcha