ویزیت 20هزار مددجوی البرزی
کد خبر: 3648406
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶

ویزیت 20هزار مددجوی البرزی

گروه اجتماعی: مدیرکل‌ کمیته امداد البرز گفت: تا پایان شهریور 20هزار مددجو ویزیت پزشکی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از البرز، به نقل از ایسنا، محمد محمدی فرد اظهارکرد: در شش ماهه اول امسال20 هزار مددجو توسط پزشکان عمومی و متخصص طرف قرارداد با کمیته امداد ویزیت شده‌اند.
وی ادامه داد: در حال حاضر 38 پزشک عمومی و 29 پزشک متخصص طرف قرارداد با کمیته امداد هستند و به مددجویان این نهاد خدمات ارائه می‌دهند.
وی افزود: کمیته امداد استان تاکنون برای حق ویزیت این مددجویان بیش از 300 میلیون تومان به پزشکان پرداخت کرده است.
این مسئول توضیح داد: از حدود 20هزار مراجعه به مطب‌های پزشکان عمومی و متخصص طرف قرار داد ، 18 هزار مراجعه مربوط به پزشکان عمومی و دو هزار مراجعه مربوط به پزشکان متخصص بوده است .
محمدی فرد ابرازکرد: در حال حاضر بیش از 26 هزار مددجو از خدمات درمانی این نهاد استفاده می‌کنند.
مدیرکل‌ کمیته امداد البرز با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۱۲ مددجوی دارای بیماری خاص و صعب العلاج از خدمات رایگان شیمی درمانی و دیالیز مراکز طرف قرار داد این نهاد در البرز استفاده می‌کنند،گفت : عمده مددجویان تحت حمایت دارای بیماری خاص و صعب العلاج به علت ابتلا به انواع سرطان، ام اس، نارسایی کلیه و اختلال رشد از خدمات درمانی ویژه این نهاد بهره مند هستند .
وی ضمن تاکید بر لزوم همکاری مردم نوع‌دوست در طرح شفاء و کمک به بیماران نیازمند خاص، گفت:کمیته امداد با یاری نیکوکاران و در قالب « طرح شفاء » نسبت به رفع نیازهای درمانی خانوارهای تحت حمایت با اولویت بیماران خاص و صعب العلاج اقدام می‌کند.
captcha