برگزاری دومین رویداد نت تلنت (Net talent) در اصفهان
کد خبر: 3648440
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲

برگزاری دومین رویداد نت تلنت (Net talent) در اصفهان

گروه اجتماعی: رویداد نت تلنت با هدف معرفی افراد مستعد در فضای کسب و کارهای اینترنتی برای دومین بار روز پنجشنبه 4 آبان ماه در سالن همایش های هلال احمر اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه شجره طیبه، رویداد نت تلنت با هدف بررسی عملکرد کسب و کارهای اینترنتی و آشنایی با صاحبان این نوع کسب و کارها برنامه ریزی شده و در این رویداد قرار است که تجارب این افراد برای دیگران بازگو شود.
این رویداد به همت موسسه خیریه شجره طیبه و جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و با همکاری استارتاپ ایران فا و اصفهان پلاس روز پنجشنبه 4 آبان ماه سال جاری از ساعت 15 الی 19 در سالن هلال احمر واقع در خیابان میر، هلال احمر اصفهان برگزار می‌شود.
در دومین رویداد نت تلنت (Net talent) دکتر کوروش خسروی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و مدرس مباحث کارآفرینی، سهیل شهیدی بنیان‌گـذار Payment 24  و  مدیرعامل صرافی ستاره سهیل، داوود دهقان یکی از بنیان گذاران ایونت سنتر و اصفهان پلاس، علی آجودانیان بنیان‌گذار ویرگول (جایی برای نوشتن و خواندن)، میلاد صالحی بنیان گذار  اپریویو (Appreview)و امیررضا انواری یکی از بنیان گذاران استودیو بازی‌سازی پاپاتا تجارب خود را بیان خواهند کرد.
علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت iranfa.ir مراجعه نموده و در این رویداد ثبت‌نام نمایند.
captcha