تمدید مهلت ارسال آثاربه جشنواره رسانه‌ای جایزه «ابوذر»
کد خبر: 3648451
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲

تمدید مهلت ارسال آثاربه جشنواره رسانه‌ای جایزه «ابوذر»

گروه اجتماعی: دبیر کمیته علمی جشنواره رسانه‌ای جایزه ابوذراز تمدید مهلت ارسال آثار تا 20 مهر ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمد عزیزی‌راد دبیر کمیته علمی جشنواره رسانه‌ای جایزه «ابوذر» گفت: مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره بزرگ رسانه‌ای جایزه «ابوذر» که با هدف نمایش نقش مهم و تاثیرگذار رسانه در آگاهی‌بخشی اقشار مختلف مردم برگزار شده است تا ۲۰ مهر ماه تمدید شد.

محمد عزیزی‌رادافزود: تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر، دشمن‌شناسی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه، دریاچه ارومیه و ارزیابی گردشگری با محوریت تبریز ۲۰۱۸ در قالب عکس، خبر، مصاحبه، مقاله و گزارش از محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر است و به نفرات برگزیده در هر محور جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

دبیر کمیته علمی جشنواره رسانه‌ای جایزه «ابوذر» در ادامه گفت: بازه زمانی ارسال آثار از فروردین ۹۵ تا ۱۵ مهرماه ۹۶ خواهد بود و با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار، شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ مهرماه سال‌جاری به دبیرخانه ارسال کرده یا تحویل دهند.

عزیزی‌راد افزود: ‏اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را در بخش‌های خبر، گزارش، یادداشت، عکس و تیتر به دبیرخانه ‏این جشنواره واقع در میدان دانشسرا، روبه روی استانداری، خانه مجتهدی‌ها، ساختمان سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی ارسال کنند و با شماره تلفن 352668121 ارتباط برقرار کنند.
captcha