شرکت بیش از 300 نفر در طرح 1451در شهرستان دیواندره
کد خبر: 3648466
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷

شرکت بیش از 300 نفر در طرح 1451در شهرستان دیواندره

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره از حضور بیش از 300 نفر در طرح 1451 در شهرستان خبر داد.

محمدرضا خسروپور، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از حضور بیش از 300 نفر قرآن‌آموز در طرح بزرگ قرآنی 1451 در شهرستان خبر داد.

وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی با همکاری خانه‌های قرآن شهری و روستایی و جلسات خانگی در طول تابستان امسال به برگزاری این طرح در سطح شهرستان اقدام کرد با توجه به اینکه سهمیه شهرستان 150 نفر بود اما بالغ بر 300 نفر در کلاس‌ها آموزشی حضور یافتند.

خسروپور بیان کرد:  تعداد زیادی موفق به حفظ کامل سوره های مبارکه واقعه و ملک شدند و در آزمون پایانی شرکت کردند که 65 درصد از شرکت کنندگان نمره قبولی در آزمون را کسب کردند.

وی عنوان کرد: انشاء الله برای قبول شدگان گواهی نامه حفظ این دو سوره مبارکه صادر خواهد شد و کسانی که با در قسمت شفاهی نمره 100 و در کتبی نمره 20 را کسب کرده اند هدایایی به رسم یادبود از طرف اداره به آنها اهداء خواهد شد.

شتایان ذکر است؛ آزمون کتبی توسط اداره تبلیغات اسلامی دیواندره به صورت یکجا و با حضور سرپرست اداره حجت‌الاسلام ابراهیم مولازاده، در مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) برگزار شد.

captcha