تجلیل از خانواده شهید جواد الله کرم در فرهنگسرا گلستان
کد خبر: 3648687
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

تجلیل از خانواده شهید جواد الله کرم در فرهنگسرا گلستان

گروه هنر: پنجشنبه 13 مهرماه در فرهنگسرای گلستان با حضور خانواده شهید مدافع حرم جواد الله کرم، یاد و خاطره این شهید گرامی داشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، مراسم پاسداشت و تکریم خانواده شهید مدافع حرم جواد الله کرم با عنوان «در کوی نیکنامان» پنجشنبه 13 مهرماه، با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگری و رشادت حماسه آفرینان دفاع مقدس و مدافعان حرم اهل بیت در راستای ارائه الگویی شایسته در تربیت فرزندانی متدین و ولایت‌مدار در فرهنگسرای گلستان برگزار خواهد شد.

شهید مدافع حرم جواد الله کرم متولد دوم تیرماه سال 60 بود و اولین بار سال 90 به سوریه اعزام شد. این شهید ۳ بار در تاریخ اول تیرماه 93، شهریورماه 93 و 12 مهرماه 94 به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و در نهایت، 19 اردیبهشت ماه سال 95 ساعت ۵ صبح در جبهه خان‌طومان سوریه دعوت حق را لبیک گفت.

«در کوی نیکنامان» هر پنجشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح برگزار می‌شود و با مدیحه سرایی باقر ربیعی مداح اهل بیت(ع) و سخنرانی حجت‌الاسلام وحیدی همراه است. همچنین در این برنامه، زیارت پرفیض عاشورا هم قرائت خواهد شد. بازخوانی وصایای شهدا و اهدای لوح منقش به تصاویر شهدا به خانواده این عزیزان از دیگر بخش‌های این برنامه است.

علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم پنجشنبه‌های هر هفته ساعت 7 و 30 دقیقه صبح به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77815173 تماس بگیرند.
captcha