اعزام گروه رسانه‌ای البرز برای پوشش خبری همایش پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 3648760
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

اعزام گروه رسانه‌ای البرز برای پوشش خبری همایش پیاده‌روی اربعین

گروه فرهنگی: رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: برای پوشش خبری و تصویری همایش پرشکوه پیاده روی اربعین حسینی، تیم رسانه‌ای این استان به این مراسم اعزام می‌شوند.

ابراهیم نوروزی‌فر، رئیس بسیج رسانه البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: اعزام این تیم خبری در پی تفاهمنامه منعقده بین سازمان بسیج رسانه استان البرز و ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز انجام می‌شود.
وی افزود: در جلسات برگزار شده برای هماهنگی اعزام تیم خبری مقرر شده تا سازمان بسیج رسانه البرز در ایام منتهی به اربعین حسینی در فاصله زمانی 10 آبان لغایت 19 آبان 96 با اعزام دو تیم خبری شامل خبرنگار، عکاس، تصویر بردار و تدوینگر به شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی اعزام شوند.
نوروزی‌فر گفت: مقرر شده تا این دو تیم خبری ضمن تهیه گزارش‌های خبری مکتوب و تصویری از ستاد مرکزی عتبات عالیات مستقر در عراق و از حضور مسئولان و زائران البرزی بازدیدکننده از موکب‌های استان البرز در مسیر راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی فیلم و عکس و خبر تهیه کنند.
اجرای 390 برنامه توسط بسیج رسانه البرز
وی در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت خود از مرداد ماه سال گذشته، گفت: از آن زمان تا پایان سال 95 10 برنامه ابلاغی به ما محول شد که تا پایان سال موفق به اجرای 158 برنامه شدیم.
این مسئول ابرازکرد: همچنین از ابتدای سال‌جاری تاکنون 232 برنامه مختلف اعم از فرهنگی، آموزشی، اردویی با هدف ایجاد همدلی و هم افزایی در بین اصحاب رسانه اجرا شده است که اعزام تیم خبری اربعین یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.
captcha