ثبت‌ نام دوره‌های آموزش قرآن ویژه ترم پائیز مؤسسه بشری آغاز شد
کد خبر: 3648844
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

ثبت‌ نام دوره‌های آموزش قرآن ویژه ترم پائیز مؤسسه بشری آغاز شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآنی بشری از 22 مهرماه برای ترم پائیز کلاس‌هایی را برگزار می‌کند.

زهره امیدی، مدیر مؤسسه قرآنی بشری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بشری شهرکرد برای ترم پائیز اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی برای نوجوانان کرده است.

وی افزود: در ترم تابستان طرح‌های مختلفی نیز برای دانش‌آموزان علاقه‌مند برگزار کرد که در ادامه کلاس‌ها، دوره‌های ترم پائیز شامل حفظ سوره مؤمنون، حفظ جزء 30 قرآن‌ کریم ویژه کودکان زیر 6 سال، روخوانی قرآن، حفظ به همراه صوت برپا می‌شود.

امیدی با توجه به اینکه کلاس حفظ تخصصی قرآن برای بزرگسالان همچنان ادامه دارد، گفت: قرآن‌آموزان بزرگسال پس از گذراندن دوره حفظ چند جزء قرآن وارد دوره تخصصی می‌شوند که توسط مربیان مجرب آموزش می‌بینند.

مدیر مؤسسه تصریح کرد: آغاز دوره‌ها پس از به حد نصاب رسیدن دوره آموزشی، 22 مهرماه آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: برای ترم پائیز در رشته‌های حفظ، روخوانی، تفسیر، تجوید آماده ارائه کلاس آموزشی هستیم که به حد نصاب رسیدن افراد شرکت‌کننده این دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود.

امیدی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای نام‌نویسی می‌توانند تا 15 مهرماه به مکان مؤسسه واقع در استان چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، خیابان سعدی غربی، کوچه 91 پلاک 47/2 مراجعه و یا با شماره 0383244214 تماس حاصل کنند.

captcha