برگزاری مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش و تعاون سمنان
کد خبر: 3648859
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

برگزاری مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش و تعاون سمنان

گروه فعالیت‌های قرآنی: همزمان با سراسر کشور دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش و تعاون استان سمنان توسط اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، اسماعیل رهایی، معاون اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ضمن اعلام این خبر افزود: کلیه کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی و تامین اجتماعی و خانواده های آنان شامل همسر و فرزندان بالای 15 سال می توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.
وی گفت: این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران و در رشته های قرائت ، ترتیل، حفظ (10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم) و مفاهیم قرآن کریم جلد بیست و دوم تفسیر نمونه برگزار می گردد و علاقمندان می توانند با مراجعه با ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل اقامت خود حداکثر تا پایان مهر ماه سال جاری اقدام به ثبت نام کنند.
رهایی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته توسط اداره کل امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سازمان دارالقرآن الکریم، مقرر گردیده جهت استاندارد سازی و هماهنگی هرچه بیشتر مسابقات، این مسابقات تحت اشراف کمیته اجرائی با اعضاء و شرح وظایف تعیین شده برگزار شود.
شایان ذکر است مرحله کشوری مسابقات در نیمه دوم  آذر ماه سالجاری برگزار خواهد شد.
منبه: روابط عمومی  اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان

captcha