تعیین 4 آیه در مسابقه فرازخوانی برنامه گلستان
کد خبر: 3649044
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

تعیین 4 آیه در مسابقه فرازخوانی برنامه گلستان

گروه شبکه اجتماعی: آیاتی از سوره‌های مبارکه شوری، زخرف، جاثیه و صف، آیات منتخب این دوره از مسابقه فرازخوانی برنامه تلویزیونی گلستان تعیین شدند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) با توجه به استقبال فعالان قرآنی در عرصه فضای مجازی از طرح مسابقه فرازخوانی برنامه تلویزیونی گلستان، چهار آیه به عنوان فرازهای منتخب برنامه‌های آینده این برنامه تعیین شد.
آیات 10 سوره مبارکه شوری، 85 سوره مبارکه زخرف، 14 سوره مبارکه جاثیه و 9 سوره مبارکه صف آیات منتخب این دوره از مسابقه فرازخوانی می‌باشند.
از قاریان جوان و علاقه‌مند برای شرکت در این طرح دعوت می‌شود، فایل تصویری قرائت خودشان از این آیه را به کانال تلگرامی برنامه گلستان به نام کاربری mh۹۴majd@ در شبکه اجتماعی تلگرام ارسال نمایند.
لازم به ذکر است در ارسال فایل تصویری موارد زیر رعایت شود: ضمن معرفی خود و شهر خود، آیه را در یک نفس قرائت نمایند؛ مکان مناسبی را برای قرائت انتخاب کنید؛ فاقد تبلیغات و دارای نور مناسب همراه با شفافیت صدا باشد؛ فقط آیه مربوطه قرائت شود؛ نیازی به استعاذه، بسمله و تصدیق نیست.
یادآور می‌شود که برنامه تلویزیونی گلستان با اجرای عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی، شب‌های یکشنبه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

نمونه فراز ارسالی مسابقات فرازخوانی برنامه گلستان

captcha