کتاب «عبور از صد چالش زندگی» رونمایی می‌شود
کد خبر: 3649081
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

کتاب «عبور از صد چالش زندگی» رونمایی می‌شود

گروه فرهنگی: کتاب «عبور از صد چالش زندگی« از سوی کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده سازمان فرهنگی ـ تفریحی شهرداری اصفهان روز شنبه، 15 مهرماه رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، دبیر کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده با بیان این مطلب گفت: «عبور از صد چالش زندگی» با حضور نویسندگان کتاب، محمدرضا عابدی رئیس دانشکده روانشناسی دانشگاه اصفهان و راضیه ایزدی عضو هیئت‌علمی دانشگاه صفاهان رونمایی می شود.
محمدصادق سجادزاده اظهار کرد: این کتاب مجموعه‌ای کامل و مبسوط از مباحث مطرح شده در سلسله نشست‌های صد چالش زندگی است که ماه رمضان سال گذشته در قالب 16 جلسه برگزار شد.
وی افزود: طی برگزاری این جلسات به شهروندان چهار کتابچه با عنوان «صد چالش زندگی» ارائه شد که با تماس‌های متعدد و تقاضای عموم شرکت کنندگان در جلسات، کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به تألیف کتاب کامل عبور از صد چالش زندگی توسط مشاورین خانواده(نویسندگان کتاب) اقدام کرد.
وی بیان کرد: کتاب  عبور از صد چالش زندگی روز شنبه 15 مهرماه ساعت 16:30 با حضور عموم علاقه مندان در محل کتابخانه مرکزی واقع در خیابان باغ گلدسته رونمایی می‌‎شود.
captcha