فراخوان اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و فضای مجازی» منتشر شد
کد خبر: 3649164
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

فراخوان اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و فضای مجازی» منتشر شد

گروه معارف: رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی گفت: فراخوان بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و فضای مجازی» منتشر شد.

حجت الاسلام رضا احمدی فرد مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: علاقمندان برای شرکت در اجلاس استانی می توانند آثار و تولیدات خود در فضای مجازی را تا نیمه دوم آبان ماه در سایت ستاد اقامه نماز خراسان شمالی بارگذاری نمایند.
وی ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن اربعین مقرر شده است که تا قبل از اجلاس سراسری نماز یعنی تا 28 صفر، سه اجلاس شهرستانی و یک اجلاس استانی نماز در خراسان شمالی برپا شود.
وی اضافه کرد: اولویت برگزاری اجلاس نماز در شهرستان ها، با فرمانداران و ائمه جمعه ای است که زودتر اعلام آمادگی می کنند.
حجت الاسلام احمدی فرد اظهار امیدواری کرد با برگزاری اینگونه برنامه های فرهنگی، جامعه از ظرفیت نماز در فضاهای مجازی بیشتر بهره مند شود.
وی با بیان اینکه اجلاس سراسری نماز امسال در هرمزگان برگزار می شود، اهداف اجرای این برنامه معنوی را تولید و نشر محتواهای فاخر نمازی در فضای مجازی، ایجاد بانک ایده و تجربیات موفق در زمینه تولید و توزیع محتواهای نماز در فضای مجازی و شناسایی تشویق و ترغیب فعالان مجازی در زمینه ترویج نماز دانست.
رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی از فعالان فضای مجازی، نخبگان، حوزویان و دانشگاهیان، صاحب نظران و متخصصین حوزه فناروی اطلاعات و تولید و نشر محتوای دیجیتال دعوت کرد تا آثار تولید شده خود را در سایت ستاد اقامه نماز خراسان شمالی بارگذاری کنند.
حجت الاسلام احمدی فرد عنوان کرد: به آثار برگزیده در هر موضوع از محورهای فراخوان که رتبه های اول تا سوم را کسب کنند، هدایای نقدی به همره لوح تقدیر اهداء می شود.
captcha