سومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان خراسان رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3649254
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹

سومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان خراسان رضوی برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام رضا(ع) گفت: سومین دوره مسابقات قرآن کریم ورزشکاران و جوانان خراسان رضوی به میزبانی فرهنگسرای قرآن و عترت مشهد و با همکاری شهرداری و اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود.

سیدعلی حسین‌زاده، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در خصوص مرحله استانی سومین دوره مسابقات قرآن کریم ورزشکاران و جوانان خراسان رضوی، گفت: سومین دوره این مسابقات در فرهنگسرای قرآن و عترت مشهد و با همکاری شهرداری و اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام برای شرکت در سومین دوره مسابقات استانی قرآن ورزشکاران و جوانان تا روز برگزاری مسابقات همچنان ادامه دارد، ابراز کرد: تاکنون 100 متسابق آقا و خانم در رشته‌های قرائت ترتیل، تحقیق، حفظ 1 و 10 جزء قرآن کریم برای حضور در این رقابت‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام رضا(ع) افزود: افرادی که هنوز موفق به ثبت‌نام در این دوره از مسابقات نشده‌اند، می‌توانند قبل از برگزاری مسابقات به صورت حضوری اقدام کنند.
حسین‌زاده در رابطه با شرایط لازم جهت شرکت در سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ورزشکاران و جوانان گفت: شرکت‌کنندگان در این مسابقات قرآنی باید مقام قهرمانی و بیمه ورزشی داشته باشند و محدودیت سنی برای شرکت وجود ندارد.
وی در رابطه با هیئت داوران نیز تصریح کرد: در بخش بانوان ناهید سلطانی در لحن، رشیدی در تجوید، رحیمی در صوت، افخمی در حفظ و همچنین در بخش آقایان رضا جاویدی در صوت و لحن، محمدجواد رجایی در تجوید، وقف و ابتدا، محمود محمدی‌نیا در حسن حفظ، محمدجواد کاشفی در صوت و لحن رشته حفظ و حمید هروی در تجوید، وقف و ابتدا رشته حفظ به داوری می‌پردازند.
یادآور می‌شود، سومین دوره مسابقات استانی قرآن ورزشکاران و جوانان خراسان رضوی فردا، 13 مهرماه به مدت یک روز در فرهنگسرای قرآن و عترت مشهد برگزار می‌شود و مرحله کشوری این مسابقات حدود دو هفته آینده به میزبانی شیراز خواهد بود.
captcha