سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی چهارمحال و بختیاری در طراز دانشگاهی تدوین شود
کد خبر: 3649263
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
شامحمدی:

سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی چهارمحال و بختیاری در طراز دانشگاهی تدوین شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس دانشگاه شهرکرد با اشاره به مسئولیت این دانشگاه برای تهیه سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی استان گفت: با توجه به این که دانشگاه شهرکرددر ردیف یک درصد برتر دانشگاه های جهان است سند مذکور هم باید با لحاظ و در طراز جایگاه علمی دانشگاه شهرکرد تدوین و ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، صبح امروز 12 مهرماه پیش نویس سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی در چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس دانشگاه شهرکرد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد و جمعی از مسئولان فرهنگی دانشگاه در  دفتر رئیس دانشگاه مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
در ابتدای این جلسه، مجید روحی، عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد و  دبیر کارگروه پژوهش و آموزش عالی قرآنی استان، گزارشی از روند تهیه و تدوین سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی استان ارائه نمود.
در ادامه شایان شامحمدی، رئیس دانشگاه شهرکرد و رئیس کارگروه پژوهش و آموزش عالی قرآنی استان با تشکر از زحمات  اعضای این کارگروه برای تهیه سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی استان و با اشاره به مسئولیت این دانشگاه برای تهیه سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی استان گفت: با توجه به این که دانشگاه شهرکرددر ردیف یک درصد برتر دانشگاه های جهان است سند مذکور هم باید با لحاظ  و در طراز جایگاه علمی دانشگاه شهرکرد تدوین و ارائه شود.
در ادامه این جلسه مقرر شد اشکالات و نقایص موجود در سند رفع شود و در جلسه آتی کارگروه پژوهش و آموزش عالی قرآنی با حضور رئیس دانشگاه و اعضای تدوین سند، نهایی و به شورای هماهنگی فعالیت های قرآنی استان ارائه شود.
یادآور می شود تهیه و تدوین سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی چهارمحال و بختیاری به دنبال ابلاغ ماموریت توسط شورای توسعه قرآنی استان به دانشگاه شهرکرد محول شده است.
captcha