ثبت‌نام هفتمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران
کد خبر: 3649268
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
تا 15 آبان‌ماه؛

ثبت‌نام هفتمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران

گروه دانشگاه: ثبت‌نام هفتمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران آغاز شده است و تا 15 آبان‌ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و نیز ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله(ع)، فرایند اجرایی هفتمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد تهران، آغاز شده و تا 15 آبان‌ماه ادامه دارد. اختتامیه این آیین 15 آذرماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

عرصه‌های فعالیت‌های  فداکارانه شامل حضور داوطلبانه در دفاع از حریم اهل بیت(ع)، انقلاب اسلامی و کشور، خدمات پیشگیرانه و امدادرسانی داوطلبانه در سوانح، حوادث و رخدادهای طبیعی و غیرطبیعی، انجام فعالیت‌های داوطلبانه در امور خیریه، انجام فعالیت‌های داوطلبانه در حوزه‌های سلامت و توانبخشی، مشارکت داوطلبانه در سازندگی، آبادانی و محرومیت‌زدایی کشور، انجام فعالیت‌های داوطلبانه در حفاظت از محیط زیست و تامین ارگان‌های حیاتی بیماران نیازمند از طریق اهدای خون و عضو، است.

در این آیین  با اعطای تندیس و لوح تقدیر، از افراد فداکاری قدردانی می‌شود که در حال حاضر دانشجو هستند و یا حداکثر تا پایان شهریور ۹۶ مشغول تحصیل در یکی از دانشگاه‌ها یا موسسات آموزش عالی و یا موسسات پژوهشی بوده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به ‌‌وب‌سایت اینترنتی آیین به نشانی www.tandisefadakari.ir در این آیین ثبت‌نام کنند و با تکمیل فرم ثبت‌نام و ارایه اسناد خواسته‌شده، خود را کاندیدای دریافت تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران معرفی کنند.
‌ثبت‌نام هفتمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران
captcha