۲۱ نمایشگاه فرهنگی در چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود
کد خبر: 3649300
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

۲۱ نمایشگاه فرهنگی در چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود

گروه فرهنگی: مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته ملی کودک ۲۱ نمایشگاه فرهنگی در چهار محال و بختیاری برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی کانون فرزاد رحیمی اظهار کرد: در این نمایشگاه‌ها آثار فرهنگی، هنری و ادبی اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان طی هفته ملی کودک در مراکز کانون به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به توانمندی‌های کودکان و نوجوانان استان در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی و فعالیت‌های اعضا در مراکز کانون افزود: طی هفته ملی کودک در 21 نمایشگاه فرهنگی در استان بیش از 8 هزار اثر از کودکان و نوجوانان  به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در این نمایشگاه‌ها که در 2 بخش اعضای ثابت و اعضای کارگاه‌های تابستانه برگزار می‌شود 42 فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی از کودکان و نوجوانان استان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

رحیمی با بیان اینکه ایستگاه‌های فرهنگی و هنری در کنار این نمایشگاه‌ها برپا می‌شوند، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته دانش‌آموزان مدارس بیشترین آمار بازدید از این نمایشگاه‌ها را به خود اختصاص داده‌اند و با هماهنگی‌های انجام شده توسط مراکز کانون و مدارس شهرستان‌های مختلف، پیش‌بینی می‌شود بیش از 15 هزار دانش‌آموز دختر و پسر در مقطع دبستان از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.


captcha