برگزاری دوره توانمندسازی ویژه هزار کارشناس قرآن، عترت و نماز
کد خبر: 3649305
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
مسیب‌زاده خبر داد:

برگزاری دوره توانمندسازی ویژه هزار کارشناس قرآن، عترت و نماز

گروه جامعه: مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برپایی دوره توانمندسازی کارشناسان، کارشناسان مسئول و رؤسای ادارات قرآن، عترت و نماز مناطق و استان‌ها طی 15 تا 18 مهرماه جاری، خبر داد.

محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برپایی دوره توانمندسازی کارشناسان، کارشناسان مسئول و رؤسای ادارات قرآن، عترت و نماز مناطق و استان‌ها خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از 15 تا 18 مهرماه جاری، در اردوگاه میرزاکوچک خان رامسر برگزار می‌شود.

وی به حضور هزار کارشناس قرآنی در این دوره توانمندسازی اشاره و عنوان کرد: کارشناسان قرآن، عترت و نماز از 750 منطقه و 32 استان در این دوره حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه این دوره از گردهمایی قرآنیان سطح کشور با هدف توسعه مشارکت‌ها و استفاده از ظرفیت‌ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: تبیین فعالیت‌های قرآن و عترت مدارس در سال تحصیلی جاری و استفاده از ظرفیت‌های قرآن، عترت و نماز سطح کشور از جمله اهداف اجرای این دوره است.

مسیب‌زاده به حضور افرادی همچون مهدی فیض، معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش در این مراسم اشاره و عنوان کرد: از جمله سخنرانان این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور، حجت‌الاسلام والمسلمين حميد محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت ارشاد، سیدعلی سرابی، قائم مقام مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی و .. است.
captcha