فردیس به 100 کلاس درس جدید نیاز دارد
کد خبر: 3649341
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

فردیس به 100 کلاس درس جدید نیاز دارد

گروه فرهنگی: مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه شهرستان فردیس با اشاره به کمبود فضای آموزشی گفت: اکنون با توجه به تراکم جمعیت دانش‌آموزی این شهرستان به 100 کلاس درس جدید مورد نیاز است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز به نقل از ایرنا، فرشته فهمیده، مدیر اداره آموزش و پرورش البرز اظهارکرد: تراکم جمعیت دانش‌آموزی در این شهرستان خیلی بالاست و ضرورت دارد با آموزش و پرورش این ناحیه همکاری بیشتری از سوی خیرین صورت گیرد.
وی گفت: در صورت ساخت و تکمیل مدارس نیمه‌کاره مشکل کمبود فضای اموزشی تا حدود زیادی برطرف خواهد شد.
فهمیده بیان کرد: در فردیس40 کلاس در مقطع ابتدایی، 40 کلاس در مقطع متوسطه اول و 20 کلاس در مقطع متوسطه دوم و فنی حرفه‌ای مورد نیاز است که امیدواریم با کمک خیرین بتوانیم کمبود فضای آموزشی شهرستان را مرتفع کنیم.
این مسئول در خصوص کمبود مدرسه در روستای فرخ آباد زیبادشت فردیس، ابرازکرد: در زمان الحاق مدارس فرخ آباد به آموزش و پرورش شهرستان فردیس مشخص شد طی توافقنامه‌ای با آقای پورکاشانی خیر منطقه که از گذشته موجود بوده، مدرسه ابتدایی برای ساخت فرهنگسرا به بنیاد پورکاشانی تحویل داده شده، در حالیکه فضای آموزشی نسبت به فرهنگسرا در اولویت قرار دارد.
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فردیس گفت: در حال حاضر به دلیل کمبود فضای آموزشی مقاطع متوسطه اول، دوم و ابتدایی دخترانه در مدرسه فاطمه حجره روستای فرخ آباد زیبادشت ساماندهی شده و مقطع متوسطه دوم پسرانه در این روستا وجود ندارد.

captcha