برگزاری همایش ملی «بانوی فضیلت» در کردستان
کد خبر: 3649371
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

برگزاری همایش ملی «بانوی فضیلت» در کردستان

گروه فرهنگی: اداره کل امور بانوان با مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با مشارکت دفتر نماینده ولی فقیه د راستان کردستان در راستای معرفی و تکریم شخصیت بانوی بزگوار اسلام حضرت خدیجه کبری(س) و تبیین نقش آن حضرت در گسترش اسلام همایش ملی «بانوی فضیلت» را در کردستان برگزار می کند.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اداره کل امور بانوان با مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با مشارکت دفتر نماینده ولی فقیه د راستان کردستان در راستای معرفی و تکریم شخصیت بانوی بزگوار اسلام حضرت خدیجه کبری(س) و تبیین نقش آن حضرت در گسترش اسلام همایش ملی «بانوی فضیلت» را در کردستان برگزار می کند.

در این راستا فراخوان ارسال مقاله به همایش ملی «بانوی فضیلت» در سراسر کشور و در فضای مجازی نشر و توزیع شده است.

محورهای این همایش علمی زیست شناسی حضرت خدیجه، پیامبر اسلام در نگاه حضرت خدیجه(س)، حضرت خدیجه(س) در نگاه پیامبر اسلام(ص)، جایگاه حضرت خدیجه (س) نزد اهل بیتعلیهم السلام، حضرت خدیجه(س) در آثار خاور شناسان، ویژگیهای حضرت خدیجه یه عنوان یکی از چهار زن برتر جهان، حضرت خدیجه سلام الله علیها و فرزندان، حضرت خدیجه(س) به عنوان ام المومنین، نقش حضرت خدیجه در گسترش اسلام، جایگاه خداوند نزد حضرت خدیجه(س) و جایگاه آن حضرت نزد خدا، نقش حضرت خدیجه در همراهی با پیامبر اسلام(ص) از جمله محورهای این همایش است.

 حضرت خدیجه(س) در روایات و زیارات، دنیا از دیدگاه حضرت خدیجه(س)، جایگاه حضرت خدیجه(س) در سبک زندگی اسلامی، نقش مدیریتی حضرت خدیجه(س)، حضرت خدیجه(س) در منابع اهل سنت، حضرت خدیجه(س) در ادبیات فارسی، بررسی قرائت علمی و روایی حضرت خدیجه(س)، نقش حضرت خدیجه(س) در تحکیم بنیان خانواده، جایگاه حضرت خدیجه(س) در توسعه اقتصادی  تولید و اشتغال و نقش تربیتی آن حضرت از دیگر محورهای این همایش است.

این همایش دوم آذرماه همزمان با چهارم ربیع الاول در سنندج برگزار می‌شود. 

مقالات ارسالی به این همایش تایپ شده در قالب word و دارای چکیده، منابع و فهرست باشد و باید حداقل پنج صفحه و حداکثر 15 صفحه A4 باشد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد فیروزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۰۰:۲۲
0
0
سلام ادب واحترام؛
خدمت مسوولین ارجمند ودست اندرکاران گرامی همایش ملی ***** (بانوی فضیلت )*****
ازجمله برادرپرتلاش و محترم درمجموعه ی گرانسنگ تقریب جناب حاج آقای نخعی ؛
یادآور می شود ؛ به دلیل عدم اطلاع به موقع از این همایش بزرگ مقاله ای باسرعت آماده ومتاسفانه باتاخیرارسال می گردد امید است موجب رضایت حضرت حق (ج) وموردپذیرش شما بزرگواران قرار گیرد ان شاءالله .
ومن الله التوفیق.......
captcha