همایش رهروان زینبی در اصفهان برگزار شد
کد خبر: 3649386
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱

همایش رهروان زینبی در اصفهان برگزار شد

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت: همایش رهروان زینبی با حضور بانوان ولایی اصفهان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و خانواده های معزز شهدای مدافع حرم در جوار حرم مطهر امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیل پور اظهار داشت: تجمع بانوان ولایی اصفهان با عنوان همایش رهروان زینبی و با هدف بستن میثاق با حضرت زینب(س) در قالب اجرای طرح بصیرت عاشورایی در جوارحرممطهرامامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان برگزار شد.
وی افزود: این همایش ساعت 16 روز سه شنبه 11 مهرماه مصادف با دوازدهمین روز از محرم الحرام همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی کارشناس مذهبی صدا و سیما و همچنین مداحی ذاکران اهل بیت(ع) در جوار حرم مطهر امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان برگزار شد.
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان ادامه داد: در این همایش که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار شد از پنج خانواده شهید مدافع حرم نیز تجلیل به عمل آمد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیل‌پور در پایان گفت: در پایان مراسم نیز میثاق نامه رهروان زینبی قرائت و توسط بانوان ولایی که در این همایش حضور داشتند امضا شد تا بار دیگر بانوان ولایی اصفهان با آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام ناب محمدی و همچنین مکتب تشیع تجدید میثاق نمایند.

captcha