تخصیص 300 میلیون تومان جهت تکمیل تکیه حضرت ابوالفضل (ع) چایپاره
کد خبر: 3649410
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸

تخصیص 300 میلیون تومان جهت تکمیل تکیه حضرت ابوالفضل (ع) چایپاره

گروه اجتماعی: 300 میلیون تومان جهت تکمیل طرح جامع تکیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان چایپاره تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی حجت الاسلام پور اکبر رئیس اداره اوقاف وامور خیریه چایپاره با بیان اینکه پروژه طرح جامع تکیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان چایپاره ازپیشرفت فیزیکی 40 درصدی  برخوردار می باشد گفت  : تاکنون یک میلیارد و دویست میلیون تومان در جهت باز سازی تکیه هزینه شده است .

وی افزود ؛ در پیشبرد پروژه عمرانی طرح جامع تکیه حضرت ابوالفضل (ع) علاوه بر درآمد خود تکیه ، از محل اعتبارات دولتی و  نیز مساعدت خیرین  و واقفین خیراندیش استفاده شده است .

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه چایپاره با بیان اینکه این طرح یک طرح جامع می باشد خاطرنشان کرد؛ جهت تکمیل این طرح باید از ظرفیت تمام دستگاههای اجرایی  بهمره مند شد .

حجت اسلام پور اکبر در ادامه افزود، در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان چایپاره  300 میلیون تومان جهت تکمیل طرح جامع تکیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان چایپاره مصوب شد که با تخصص این مبلغ شاهد پیشرفت خوبی در ادامه این پروژه خواهیم بود .

و ی با اشاره به اجرای این طرح در چند فاز  ، عنوان کرد: قبل از شروع ماه محرم  فاز اول این طرح  حسینیه تکیه در مساحتی بالغ بر 550 متر مربع با حضور مدیرکل ، معاونین اوقاف و امور خیریه استان و شورای تأمین شهرستان چایپاره ، جهت استفاده زائرین مورد بهره برداری قرار گرفت.

یادآور می شود، با توجه به استقبال ودر جهت رفاه حال زائرین  این طرح در چندین فاز  ودر فواصل زمانی پیش بینی شده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .
captcha