راه‌اندازی پورتال تخصصی آسیب‌های اجتماعی در فارس
کد خبر: 3649416
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
برای نخستین بار در كشور صورت می‌گیرد؛

راه‌اندازی پورتال تخصصی آسیب‌های اجتماعی در فارس

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از راه‌اندازی پورتال تخصصی آسیب‌های اجتماعی در این استان برای نخستین بار در كشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومي اداره‌كل تبليغات اسلامي فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس از راه‌اندازی پورتال تخصصی آسیب‌های اجتماعی در این استان برای نخستین بار در كشور خبر داد و گفت: این كار در شورای بررسی و كاهش آسیب‌های اجتماعی استان فارس مصوب شده است.

وی با بیان اینكه این پورتال را به‌عنوان الگویی برای مبارزه جدی با آسیب‌های اجتماعی قرار خواهیم داد، افزود: بانک اطلاعاتی جامع و کاملی از آسیب‌های اجتماعی، زمینه‌های بروز و ظهور آن و راهکارهای علمی و عملی در راستای حذف و کاهش این آسیب‌ها تهیه و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

مهرابی، هدف از راه‌اندازی این پورتال را ارائه مدون آموزش‌ها و گزارش‌ها، دسترسی سریع و آسان فعالان فرهنگی و مسئولان ذیربط به بانک‌های اطلاعاتی تخصصی در این زمینه، معرفی منابع علمی و آموزشی ضمن استفاده از کتابخانه دیجیتال و چندرسانه‌ای آسیب‌های اجتماعی و ارائه مشاوره‌های آنلاین در نخستین فاز این پروژه برشمرد.

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس گفت: تبلیغات اسلامی فارس حرکتی ویژه و جهادی را در عرصه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی آغاز کرده است که راه‌اندازی این پورتال اولین گام ما در این راستا در فضای مجازی به شمار می‌رود.

وی بیان كرد: شورای بررسی و کاهش آسیب‌های اجتماعی تبلیغات اسلامی فارس پس از شناسایی 50 نقطه آسیب‌پذیر استان تشکیل شد و مقرر شد که 50 مدیر فرهنگی برای مدیریت فعالیت‌های این شورا در مناطق آسیب‌پذیر استان انتخاب و معرفی شوند.

captcha